ניתן להגיד ולומר כי רובם המוחלט (וזו אינה הכללה) של בעלי המשקפיים חולמים להיפטר מהם וליהנות, לראשונה, מראייה חדה וברורה ללא כל אביזר – משקפיים או עדשות. באם גם הנכם שונים מכך, ומעוניינים בניתוח, השלב הראשון הינו לעבור בדיקת התאמה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר. ראשית, חשוב לציין כי רק כ-70% מכלל האנשים נמצאים מתאימים לעבור את הניתוח, וזאת כתוצאה ממספר סיבות ובהן מספר גבוה יתר על המידה, קרנית בעלת מבנה דק מדי (הסיבה השכיחה ביותר) או מבנה עין אשר אינו מתאים.

בדיקת התאמה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר
בדיקת התאמה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר

טרם הבדיקה, חשוב ליידע את הרופא ולהיות גלויים עמו ככל הניתן בכל תופעה הקשורה לניתוח (תנו לרופא להחליט), ולא לנסות להסתיר פרטים רפואיים, ורגישויות אשר יכולות להוות סכנה במהלך ביצוע הניתוח, ו"לגנוב" את הבדיקה. באם אינכם נמצאתם מתאימים לאחר הבדיקה, אל ייאוש – ניתן לעבור ניתוח המתאימים לקרנית דקה, ואף לבצע השתלת עדשות במקרים בהם המטופל בעל מספר גבוה מדי.

בדיקת התאמה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר

מה נכלל בבדיקת ההתאמה?

  • מילוי שאלון מקיף בנוגע להיסטוריה הרפואית שלכם, בו, כאמור, חשוב לפרט ככל הניתן בנוגע לאשפוזים קודמים, רגישויות ואלרגיות ומידע נוסף.
  •  בדיקת חדות הראייה על ידי אופטומטריסט (קרוב + רחוק), על מנת לקבל את מספר העדשות העדכני.
  •  יבוצע צילום מקיף של פנים העין, ושל הקרנית בפרט (על מנת לקבוע האם אינה דקה יתר על המידה).

הכנות לבדיקת ההתאמה:

  • במהלך הבדיקה יוזלפו לעיניכם טיפות אשר מטרתן להגדיל את האישונים, ותוצאתן עיניים רגישות. על כן, דאגו להביא עמכם משקפי שמש ביום הבידקה.
  •  באם הנכם מרכיבים עדשות, אל תרכיבו אותן כשבוע לפני הבדיקה, על מנת לאפשר לעיניים להיות במצב הטבעי ביותר עבורן, ובאם ברשותכם משקפי ראייה – השתמשו בהן.
  •  בנוסף, יש להמציא מסמכים רפואיים המעידים על בריאותכם למרפאת המנתח בה תבוצע הבדיקה.

כאמור, לא צריך לפחד מן הבדיקה, וייתכן כי לא תעברו אותו, ותהיו חלק מאותם 30 אחוזים. כאמור, השוק מציע מגוון פתרונות לחלק זה, ובהם השתלת עדשות וחיזוק הקרנית. הטיפ החשוב ביותר הינו להיות גלויים ככל הניתן עם הרופא באשר למצבכם הרפואי, על מנת לספק לעיניים את הטיפול המתאים להן ביותר.

לקבל מידע נוסף בנוגע לבדיקת התאמה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר, השאר/י פרטים ונשמח לעזור.

השירות לגולשי האתר ניתן ללא עלות וללא התחייבות!

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.