באם טרם שמעתם, ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר כובשים את העולם. התקדמות השיטות הביאה עמה לשוק מגוון גדול של שיטות וטכניקות להסרת משקפיים במחירים הוגנים ושווים לכל נפש, בעלי משך החלמה נמוך משמעותית מאשר בעבר ובעלי רמת בטיחות המאפשרת לכל אחד ואחת להגיע לניתוח בראש שקט, ללא חששות. מבין מגוון השיטות הקיימות בשוק האסתטיקה הישראלי, בחירתם של אנשים רבים הינה להסיר את משקפיים דווקא בשיטת Lasek (Laser assisted Sub epithelial Keratectomy).

הניתוח, בשונה משיטת הלאסיק, נחשב לעדין במיוחד אשר נעשה על השכבה החיצונית של העין. ההבדל בין השיטות הינו בעומק החתך; בשיטת הלאסיק החתך מתבצע בשכבת האפיתל ובסטרומה, בעוד שבשיטת הלאסק מתבצע חתך רק בשכבת האפיתל, אשר הינה השכבה החיצונית בעין, ולה היכולת הבלעדית להתחדש מעצמה.

 למי מתאימה טכניקת לאסק

ההליך נחשב לעדין יותר משיטת הלאסיק, ואינו מתאים לכל אחד החושק בו. באם הנכם מעוניינים לעבור בדיקת התאמה, תוכלו לבקשה במרפאה מהמנתח העתידי שלכם. הניתוח מתאים לבעלי קרנית דקה \ שטוחה מדי, לסובלים מצילינדר וכן מחוסר ראיה.

הסרת משקפיים בשיטת לאסק

הסרת משקפיים בשיטת לאסק – הטכניקה

בשלב הראשון האזור מורדם על ידי טיפות מאלחשות, על מנת למנוע כאבים במהלך הניתוח. לאחר מכן, בעזרת אלכוהול, המנתח מחליש את הקשר (החיבור) בין שכבת האפיתל לשכבת האומן, אשר שוכנת מתחתיה. לפני תחילת ליטוש קרנית העין, על הרופא המנתח ליצור flap בשכבת האפיתל.

יתרונות השיטה

אנשים רבים החולמים לעבור הסרת משקפיים בשיטת לאסיק נמצאים לא מתאימים, וזאת בעקבות מספר מגבלות הרב שבשיטה זו. שיטת הלאסק מאפשרת גם לאנשים בעלי מספר גבוהה במיוחד, קרנית \ שטוחה מדי, עיניים יבשות ועוד, להימצא כמתאימים. היתרון המשמעותי ביותר בשיטה זו הוא שההליך מתבצע אך ורק בשכבה החיצונית, ועל כן הסיכון מופחת משמעותית מאשר בשיטות מתחרות שניתן למצוא בשוק.

חסרונות השיטה

בעוד השיטה נחשבת למועדפת על ידי מטופלים רבים ובעלת יתרונות, ישנו חסרון אחד משמעותי מאוד והוא משך ההחלמה הארוך משמעותית מאשר בשיטת הלאסיק. בנוסף, בשונה משיטת הלאסיק, השיפור בראייה אינו מידי, אלא בא לידי ביטוי כארבעה ימים – עד שבוע מיום הניתוח. רק לאחר מספר שבועות מספרכם יתייצב, ויש לזכור כי לא כל המטופלים יוכלו ליהנות מחדות ראייה של 6\6, וכי התוצאות משתנות בין מטופל אחד למשנהו.

מחיר הסרת משקפיים בשיטת לאסק

המחירים נעים ומשתנים באופן משמעותי בהתאם לטכניקה וכן המרפאה. ישנם מספר גורמים המשפיעים על המחיר של ניתוח להסרת משקפיים בלייזר. מחירי הניתוח נעים בין 7,000 – 11,000 ₪. זכרו – עשרות מרפאות בארץ מתחרות על לבכן, וההמלצה הינה לנצל את התחרות לטובתכם, עד לכדי קבלת הצעת מחיר המשלבת גם מחיר הוגן וכמובן גם מקצועיות.

מאמרים נוספים באותו נושא:

הסרת משקפיים בלייזר מחירים

הסרת משקפיים בלייזר המלצות

הסרת משקפיים בלייזר סיכונים

הסרת משקפיים בלייזר מכבי

הסרת משקפיים בלייזר דרך קופות החולים

הסרת משקפיים בלייזר כללית

לקבלת הצעות מחיר, השאירו פרטים ונציג מהצוות יחזור אליכם עוד היום.

השירות לא כרוך בעלות וללא התחייבות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.