ניתוח הסרת משקפיים בלייזר נחשב להליך האסתטי, כזה שאינו נעשה מטעמים רפואיים, הפופולרי ביותר בישראל – בעשור האחרון נעשה מעל מאה אלף (!) הליכים מסוג זה. ההליך עבר שדרוג רב עם התפתחות הטכנולוגיה הרפואית והאסתטית, אשר מאפשרים לניתוח להיות זמין מאי פעם כמעט לכל אחד החפץ בו, תוך כדי ההנאה מבטיחות גבוהה, סיכונים מופחתית, עלויות פחותות, טכניקות מתקדמות הכוללות פעילות כירורגית מינימלית וכן משך החלמה קצר באופן משמעותי לעומת העבר, אשר מאפשר חזרה מהירה לשגרת חיים רגילה ונוחה יותר. אם גם לכם נמאס מהמשקפיים או מעדשות המגע, ואתם מחפשים אחר מכון מומלץ, דעו שבכל הנוגע לניתוח הסרת משקפיים בלייזר באר שבע ניתן למצוא בעיר מגוון איכותי של מנתחים מומלצים הבקיאים בהליך.

הסרת משקפיים בלייזר באר שבע

הסרת משקפיים בלייזר באר שבע

בעוד ההליך למאוד פופולרי ולכזה המבוצע אלפי פעמים בכל שנה בארץ, חשוב להבין כי מדובר בהליך כירורגי באיחד האיבר הרגישים ביותר בגופינו – עין. בכל הנוגע להליך הסרת משקפיים בלייזר באר שבע חשוב לדעת במלואו את מהות ההליך, החל משלב בדיקת ההתאמה ועד לדגשים הנוגעים למשך ההחלמה שלאחריו. בהמשך מאמר זה נפרוט בפניכם את הנקודות שחשוב לכם להיות מודעים אליהן.

בחירת מרפאה: כאמור בנושא הסרת משקפיים בלייזר באר שבע הינה מוקד עם מספר מרפאות ומנתחים מומלצים הבקיאים בניתוח. אל תתפתו אחר מחירים זולים, אלא בחרו בשכל ותוך כדי ביטחון כי לצוות המרפאה הכישורים והאישורים הנדרשים בביצוע הניתוח בהצלחה.

בדיקת התאמה: לא רבים יודעים זאת, אך רק כ-30% מן הדורשים את הניתוח אכן יימצאו מתאימים אליו, לרב בעקבות קרנית שהינה דקה מדי ולא מאפשר את שיופה על ידי לייזר. גם במקרים אלו יש מה לעשות, הניתוח המקובל במקרה זו השתלת קרנית, אשר הינה אחת מהאופציות המועדפות. באם נמצאתם מתאימים להליך, יהיה עליכם לעבור צילום של מבנה העין, בדיקת ראייה וכן מילוי שאלון רפואי המספק מידע אודות ההיסטוריה הרפואית שלכם. חשוב – אל תסתירו מהרופא המבצע שום פרט, גם זה שאתם מוצאים כלא רלוונטי, תנו לו להחליט בנושא.

לחצו לקריאה מורחבת בנושא בדיקת ההתאמה

משך ההחלמה: משך ההחלמה שלאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר באר שבע הינו אמנם קצר באופן משמעותי לעומת העבר, אך עדיין מחייב הקפדה על מספר כללי ברזל. חשוב מאוד להימנע ככל הניתן מחשיפה לשמש במשך השבוע-שבועיים שלאחר הניתוח, וכן להמעיט בה ככל הניתן בשבועות ובחודשים שלאחר מכן. בנוסף לכך, יש להזליף טיפול אנטיביוטיות, למניעת זיהום, וכן טיפות במטרה להרטיב את העין על מנת למנוע התייבשות. חשוב מאוד להקפיד על זילוף זה ולהישמע לצוות המרפאה ולרופא המבצע.

לקריאה מורחבת אודות ההחלמה שלאחר הניתוח

תנו לנו לעזור לכם למצוא מרפאה מומלצת לביצוע הסרת משקפיים בלייזר באר שבע ודגשים חשובים אליהם חשוב להיות מודעים טרם הניתוח. למידע ופרטים נוספים, אנו מזמינים אותך להשאיר פרטייך באתר וליהנות מהמידע הרפואי הטוב בישראל מידי המומחים שלנו, חינם וללא כל התחייבות.

מאמרים נוספים:

הסרת משקפיים בלייזר המלצות

הסרת משקפיים בלייזר סיכונים

הסרת משקפיים בלייזר מכבי

הסרת משקפיים בלייזר כללית

הסרת משקפיים בלייזר דרך קופות החולים

צוות פורטל – eyelaser4u ישמח לענות על כל שאלה בנושא ולהפנות אתכם למרפאות שנמצאות בהסדר עם קופות החולים לפי בקשתכם להמשך טיפול והשוואת מחירים.

אנו בהתקשרות מול מרפאות רבות באזור הצפון וחיפה, הדרום, באר שבע, אשקלון ואילת, המרכז, תל אביב, רמת גן והסביבה ועוד. צרו עמנו קשר עוד היום להמשך פרטים ומידע נוסף הסרת משקפיים בלייזר דרך קופות החולים, הטבות, מבצעים שונים ומחירים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.