אלפי ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר מבוצעים בישראל מדי שנה, באחת מעשרות מרפאות המומחים הפזורות ברחבי הארץ. בעוד ההליך נפוץ במיוחד בגילאי 20-30, הסרת משקפיים בלייזר בגיל 60 הולכת ותופסת תאוצה בכל יום שעובר. כיום, ובאופן שונה לחלוטין מאשר בעבר, ניתן לערוך את הניתוח תוך כדי ההנאה מן ההתפתחות הרבה בתחום רפואת האסתטיקה ורפואת העיניים בפרט. בזכות אותה התקדמות טכנולוגית משמעותית, גם מבוגרים אשר מעוניינים בניתוח במטרה להשיג שיפור משמעותי בראייתם, יימצאו מוצא באחת הטכניקות הייעודיות לכך.

באם הנכם מעל גיל 60 וסובלים מקוצר ראייתי, וכזה המחייב אתכם להיעזר בעדשות מגע או עדשות בשגרת יומכם, בהמשך מאמר זה נפרוט בפניכם את מלוא המידע הרלוונטי בנושא, החל מסוגי הטכניקות להן אתם מתאימים, דרכי התכוננות להליך וכן דגשים חשובים הנוגעים למשך ההחלמה שלאחריו.

הסרת משקפיים בלייזר בגיל 60 – הדרך לשינוי (גם) בגיל מתקדם

הסרת משקפיים בלייזר בגיל 60 – הדרך לשינוי מתחילה בבדיקת התאמה

השלב הראשון טרם לניתוח, וללא קשר לגיל המטופל, הוא לערוך בדיקת התאמה במרפאת המומחה על מנת לבחון את מידת התאמתכם להליך. בדיקת ההתאמה כוללת שני שלבים; 1) בדיקה מקיפה, לעיתים צילום, של מבנה העין במטרה לזהות פגמים וכאלה שעלולים להגדיל את הסיכונים \ תופעות הלוואי שעתידים להתלוות להליך ואף לסכנו, ו-2) מילוי שאלון רפואי בו תתבקשו לפרוט בפני המומחה את ההיסטוריה הרפואית שלכם לאשורה. יש לפרט ככל הניתן, ולהשאיר את רלוונטיות המידע לשיקולו של המומחה. ניתן להניח באופן הגיוני כי בדיקת ההתאמה לפני ניתוח הסרת משקפיים בגיל 60 תהיה מקיפה יותר על מנת לוודא ברמה הגבוהה ביותר כי הנכם מתאימים לעברו.

את הבחירה במומחה המתאים ביותר לביצוע הניתוח יש לעשות תוך כדי התחשבות במספר גורמים, אשר עיקרם:

עלות: בעוד רבים מבצעים את הבחירה בעיקרה על פי נתון זה, ומסיקים על טיבו של המומחה על פי עלותו, חשוב להבין שאין בהכרח כך הדבר. בעוד לא מומלץ כמובן לבחור במנתח המציע את העלות הפחותה מכלל ההצעות שהתקבלו, אין בהכרח צורך לבחור בגבוהה מהן. חשוב לדעת כי ניתן בהחלט להגיע לידי מומחה בעל הניסיון והותק הנדרשים לביצוע הסרת משקפיים בלייזר בגיל 60, וכזה אשר מציע את הניתוח בעלות ממוצעת לשוק.

ותק לצד ניסיון: כמובן שיש לאסוף נתונים רבים ככל הניתן בנוגע לוותק ולניסיון שנושא המומחה. בפגישת הייעוץ אל תראו בושה, ודרשו מן המומחה להציג בפניכם תעודות המעידות על טיבו, לצד כמובן חברות חובה באגודה הישראלית לכירורגיה פלסטית.

מיקום גיאוגרפי: נתון אשר רבים לא מייחסים לו חשיבות, אך בהחלט הינו כזה שמצדיק התייחסות. חשוב לבחור במומחה \ מרפאה אשר נמצאים במרחק נסיעה סביר ממקום מגורייך. הסיבה לכך היא חשיבה קדימה לתקופת ההחלמה מהניתוח, ובמיוחד באם מדובר בהסרת משקפיים בלייזר בגיל 60, שכן יהיה עליכם להגיע לבדיקה בהולה באם עולה הצורך בכך.

חוות דעת: הקפידו לאסוף חוות דעת רבות ככל הניתן אודות המנתח לגביו אתם מתלבטים. ניתן לאסוף חוות דעת במגוון אתרים ופורומים רפואיים, אך כמובן שהעדיף ביותר הוא התייעצות עם חברים ומכרים עליהם אתם סומכים ושעברו את הניתוח בהצלחה. בנוסף לכך, מומלץ לבקש מן המומחה לשוחח עם מטופלי עבר על מנת לקבל התרשמות כנה בנוגע לטיבו.

הסרת משקפיים בלייזר בגיל 60 מחייב בדיקות נוספות, על אלו הכלולות בהליך בגיל צעיר יותר, על מנת לוודא את מידת התאמתו של המטופל לניתוח.

באם אתם מתלבטים בנוגע להליך, צוות פורטל eyelaser4u ישמח לסייע לכם במקצועיות לא מתפשרת. למידע ופרטים נוספים, אנו מזמינים אתכם להשאיר את פרטיכם בטופס המצורף לעמוד זה, ובכך ליהנות מגוון הצעות אטרקטיביות ממיטב מרפאות העיניים באזור מגוריכם, ללא התחייבות או כל עלות מצדכם!

נשמח לסייע, צוות הפורטל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.