ניתוח לייזר בעיניים נחשב להליך האסתטי, שאינו פולשני – כירורגי, הפופולרי ביותר בעולם, מאות אלפי הליכים מסוגו מתבצעים מדי שנה ברחבי העולם, ובמידת הצלחה שרק הולכת וגוברת. השימוש הראשוני בהליך החל לפני כעשרים שנה בארה"ב, ובאופן הגיוני – לווה בחששות ממשיים בקרב החולמים לעברו, חששות שאף מנעו רבים ולבחור בו בסופו של דבר. עם השנים התקדמה לה הרפואה האסתטית, והטכנולוגיה המתלווה לה, וכיום למעשה ניתן לערוך את הניתוח תוך כדי ההנאה ממספר יתרונות משמעותיים אשר העיקריים נעים סביב העלות

המופחתת, איכות תוצאות בלתי מתפשרת וכמובן הסיכונים ותופעות הלוואי שמידתם פחותה. עם זאת, יש צורך להקפיד באופן מדויק אחר הוראות ההחלמה הניתנות מצד הרופא המבצע בשבועות שלאחר ביצוע ההליך.

הסרת משקפיים בלייזר בחו"ל

הסרת משקפיים בלייזר בחו"ל – התחילו מכאן

בשנים האחרונות, ומסיבות שונות (שאת חלקן נפרט), אנשים מביעים התעניינות בביצוע הסרת משקפיים בלייזר בחו"ל. באם אתם מביעים עניין בנושא, במהלך מאמר זה נפרוט עבורכם את היתרונות וכן את החסרונות אליהם חשוב להיות מודעים בעת ביצוע הבחירה.

רבים, ובעיקר צעירים, בוחרים לעיתים לשלב את ההליך הניתוח במהלך שהייה ממושכת של מעל מספר חודשים בחו"ל, לרב ללא מידת תשומת הלב הנדרשת להליך מסוג זה. חשוב להשכיל להבין את הנושאים העיקריים אליהם חשוב לשים דגש, בעיקר בחו"ל:

  • ביטוח רפואי: טרם כמובן ההחלטה הסופית בדבר הסרת משקפיים בלייזר יש לוודא מעבר לכל ספק את הטיפול בעניין הביטוח הרפואי. באם ההחלטה בדבר ההליך מתקבלת במהלך הטיול, ובאופן לא מתוכנן, יש לוודא ברמת ודאות גבוהה מהי מידת ההתייחסות של הביטוח הקיים להליך מסוג זה, ובאם יש לערוך בו שינויים.
  • סיוע צמוד: על אף ההתקדמות העצומה בתחום רפואת העיניים, וניתוחי העיניים בפרט, חשוב להקפיד על חבר \ בן משפחה \ אדם עליו אתם סומכים, אשר יהיה אתכם במהלך תקופת ההחלמה ואשר יהיה לכם לעזר בכל אשר תצטרכו, שכן עיניכם יהיו רגישות במיוחד בימים הראשונים לביצוע, וראייתכם תיתכן ותהיה מטושטשת.
  • מקום מנוחה ראוי: בכל הנוגע להליך הסרת משקפיים בחו"ל ובהמשך לצורך בעזרה, לעיתים, מצד אדם קרוב במהלך תקופת ההחלמה, יש לוודא כי יהיה לכם מקום נוח ונקי וראוי למנוחה. במיוחד במהלך היום הראשונים חשוב להקפיד על מנוחה תכופה לעיניים וכן להימנע מחשיפה מוגברת לאור השמש, להמעיט בנהיגה ממושכת וכן בריכוז העיניים אל עבר עצמים רחוקים. על כן, חשוב שיהיה לכם מקום בו תוכלו לנוח, ולאפשר לעיניים להחלים באופן המלא והטוב ביותר.

אם מתחילה להתבסס בלבכם המחשבה לעבור הסרת משקפיים בלייזר בחו"ל, כמובן שבנוסף לנקודות שלעיל יש צורך לערוך סקר מרפאות ומומחים מקיף, סביב האזור הגיאוגרפי בו אתם עתידים לעבור את ההליך. בעוד ניתן להניח כי מלאכת אסיפת הביקורות וחוות דעת אודות מנתחים הנמצאים בחו"ל הינה לא פשוטה, בלשון המעטה, ניתן להיעזר באתרי ביקורות רפואיות בינלאומיים. יש בנוסף גם לוודא עם משרד הבריאות באותה המדינה כי המומחה אכן עומד במלוא הקריטריונים הנדרשים לביצוע ההליך, לצד זה העושה אך ורק שימוש במכשור ייעודי ומאושר בלבד.

צוות פורטל איילייזר4יו ישמח לבצע עבורכם את מלוא הבדיקות הנדרשות ולספק לכם את ההצעות האטרקטיביות ביותר הנוגעות לניתוח הסרת משקפיים בחו"ל וגם בארץ. למידע נוסף, מענה על מלוא השאלות המצויות בלבכם ונוגעות להליך, חינם וללא כל עלות או התחייבות מצדכם, השאירו את פרטיכם בטופס המצורף לעמוד זה ונשמח לסייע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

6 תגובות

  1. איפה כדי לעשות לייזר ואיזה שיטה הכי פחות מסוכנת עם תופעות לוואי
    לפני מה שקראתי יש שיטת סמייל הישמע פחות מסוכן ?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.