באם אתם זקוקים למשקפיים או לעדשות ראייה כדי לראות אתם בטח מכירים את אותה תחושת גישוש כשקמים בבוקר, כמו חולד במצוקה (מצטערים אם מוגזם מדי..). לא לחינם הפך ההליך לכה פופולרי בשנים האחרונות, במיוחד בארץ. נטען כי במהלך עשר השנים האחרונות בוצעו מעל למאה אלף (!) ניתוחים כאלו ברחבי הארץ. כיום, כאשר הניתוח הפך לכה נגיש ופופולרי, בעיקר בזכות כך שבטוח יותר, זול לעומת העבר ומאפשר ליהנות מתוצאות איכותיות וכזה המלווה במשך החלמה קל משמעותית לעומת העבר, מאפשרים כמעט לכל דורש לעברו. כלל נתונים אלו, ונוספים אשר יוצגו בהמשך, מאפשרים כמעט לכל דורש ליהנות מן הניתוח ולראות בפעם הראשונה בחייכם ללא עזרה או כל אביזר עזר.

על אף שהניתוח נחשב לכה פופולרי, ונעשה אלפי פעמים מדי שנה בארץ, יש לזכור כי הינו מבוצע באחד האיברים הרגישים והחשובים ביותר שלנו, העיניים. על אף שהסרת משקפיים בלייזר מתבצעת כמעט במלואה בידי מכשור אוטומטי מתקדם, עליו להיות מופעל ומנוהל בידי צוות מקצועי אשר הינו ותיק ובעל ניסיון רב בהליך מסוג זה. אם גם אתם בעניין של ההליך אך כלל לא בטוחים האם אתם מתאימים לעברו, גם אם בעקבות הסיכונים שעתידים להתלוות הניתוח ולמשך ההחלמה שלאחריו, בכל הקשור להליך הסרת משקפיים בלייזר האם כדאי או לא, במקום לשפוט סיכמנו זאת עבורכם במתכונת של 'בעד ונגד'.

הסרת משקפיים בלייזר האם כדאי

הסרת משקפיים בלייזר האם כדאי

בעד – מעטות הן הסיבות שלא לבחור בניתוח, פשוט ומיכוון שהוא משנה חיים. כפי שנאמר, כיום הניתוח הינו קל יותר באופן משמעותי לביצוע, בנוסף למשך ההחלמה שצריך לאחריו. כיום הליך הסרת משקפיים בלייזר מבוצע על ידי מכשירים כמעט אוטומאטיים לחלוטין, מדוייקים להפליא וכאלה אשר ביכולתם לגרום לתוצאה מעולה, ולראייה מושלמת. ייתרון נוסף של ההליך בשנים האחרונות הינו בכך שמשך ההחלמה עומד על כשבועיים בלבד, בהנחה שמתנהל כשורה, אשר לאחריהם ניתן לחזור לפעילות תקינה לחלוטן ולשגרת חייכם המלאה. אם אתם דואגים לגבי המחיר, דעו כי ישנן מספר מרפאות ואף מנתחים אשר עובדים בשיתוף פעולה עם קופות החולים השונות, אשר מאפשרות ליהנות ממחירים מסובסדים להליך – למידע על מחירים של הסרת משקפיים בלייזר

נגד – בהמשך ל'בעדים', נאמר כי אין להקל ראש בהליך זה, שכן מתבצע בעיניינו, ייתכן והאיבר הרגיש ביותר בגוף. על כן, מלאכה מעט לא פשוטה היא לבצע בחירה מושכלת של המרפאה הנבחרת לביצוע הניתוח. בנוסף לכך, עליכם לקחת בחשבון שהסרת משקפיים בלייזר לא מתאימה לכל אחד, וכי יש לבצע בדיקת התאמה לפני כן – למידע מורחב. בהמשך לכם יהיה עליכם להתייחס בכובד ראש למשך ההחלמה שלאחר מכן, בו תיאלצו להיות מאוד ממושמעים, להישמע להוראות המדוייקות של הצוות הרפואי ולהקפיד על הוראות הבטיחות (לדוגמא: לא לשפשף את העיניים ולהמעיט בחשיפה לשמש).

אם כן, השאלה בנוגע לניתוח הסרת משקפיים בלייזר האם כדאי לעברו, או לא, תלויי במספר גורמים שעליכם לקחת בחשבון ביחס לגופכם ומוכנותכם.

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.