בעדו ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הפך בשנים האחרונות לאחד ההליכים, הניתוחים, האסתטיים הפופולריים ביותר בישראל, בעיקר בזכות בטיחות השימוש בו וכן משך ההחלמה הפחות המתלווה אליו (בטח באשר לשנים עברו). כיום ההליך נחשב לבטוח במידה רבה, אך חשוב להבין כי משך ההחלמה עתיד להיות מלווה בכאבים, עקצוצים ובתחושות לא נעימות כלל וכלל. על אף שנחשב לניתוח מאוד פופולרי (בישראל ב-12 השנים האחרונות בוצעו מעל ל-90 אלף ניתוחים מסוג זה), בכל הנוגע לניתוח הסרת משקפיים בלייזר חסרונות הם עניין שיש להתייחס אליו בכובד ראש, ולא להעלים עין ולהביט לצד השני.

הסרת משקפיים בלייזר חסרונות

אם אתם עומדים בפני הניתוח, ומעוניינים בפעם הראשונה בחייכם לפתוח את עיניכם בבוקר ולראות ללא משקפיים או עדשות, חשוב להיות מודעים לכלל (או לפחות – לרב) החסרונות שעתידים להתלוות לניתוח ומפורטים בהמשך מאמר זה. ראשית, חשוב להדגיש כי לא כל אחד ואחת יימצאו מתאימים לעבור את הניתוח, לרב בעקבות קרנית דקה מדי – תופעה נפוצה במידה מסויימת. טרם ההליך, יש לבצע בדיקת התאמה, שגרתית אך מקיפה מאוד, המתבצעת על ידי רופא עיניים מוסמך, ותפקידה לקבוע (עד כמה שאפשר) האם הנכם, או מצב עיניכם, מתאימים לעבור את ההליך בביטחון, ותוך כדי צמצום נזקים מקסימלי.

הסרת משקפיים בלייזר חסרונות

הניתוח לא מתאים לכל אחד ואחת (!): כפי שציינו למעלה, לא כל אחד ואחת אשר חפצים בניתוח יוכלו אכן לעברו. הסיבה העיקרית בגינה תיפול רוחכם הינה לרב קרנית דקה מדי, אשר לא מאפשרת את הפעולה של קרן הלייזר בעת ההליך. עם זאת, טרם תתייאשו, חשוב לדעת כי ישנן מספר חלופות למצבים אלו, וכי ניתן בחלק מן המקרים למצוא לכך פתרונות.

סיכונים: בדומה לכל הליך רפואי \ אסתטיקה, ובפרט זה המתבצע על האיבר הרגיש ביותר בגופינו – העיניים. ההליך אמנם נחשב לבטוח במאות אחוזים לעומת לפני עשר שנים ואף יותר מכך, הזמן בו הוכנס לשימוש, אך אינו בטוח במאת האחוזים. נטען כי בין 98-99% עוברים את הטיפול ללא כל בעיה, ואחוז – שניים חווים תחושות לא נעימות, שעתידות לחלוף בתום מספר ימים ובשימוש בטיפול הנכון. חשוב להדגיש כי מקרים 'קשים' בהם נפגמת \ נפגעת הראייה בעקבות הניתוח, הינם נדירים מאוד, אך חשוב להיות מודעים אליהם.

עלות הניתוח: אם עסקינן בניתוח הסרת משקפיים בלייזר חסרונות, קשה שלא להכניס את עניין העלות לסיפור. אמנם הניתוח פופולרי, אך עלותו כלל לא. תלוי כמובן בסוג הטכניקה הנבחרת לביצוע הניתוח, אך ניתן להכליל ולומר כי עלותו הממוצעת של הטיפול עומדת על כעשרת אלפים – 12 ש"ח. ניתן אמנם לחשב זאת ביחס להשקעה במשקפיים או בעדשות, אך מדובר בסכום רב בכל מקרה. עם זאת, מירב קופות החולים עובדות בשיתוף פעולה עם מרפאות מובילות, ומפאשרות לכם לבצע פריסה של התשלומים וליהנות מאפשרויות תשלום שונות ונוחות בשיתוף הביטוח הרפואי.

אם אתם מתעניינים בניתוח הסרת משקפיים בלייזר חסרונות מטרידים אתכם, נשמח לספק לכם את מלוא התשובות ולהרגיע ככל הניתן, חינם ללא כל התחייבות וממיטב המרפאות בארצנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.