מה חשוב לדעת לפני הליך הסרת משקפיים בלייזר לאומית? זה יכול לקרות בכל גיל, הראייה מדרדרת ויש צורך בהרכבת משקפיים. כשזה קורה בעשורים השניים, השלישיים והרביעיים לחיים, לעיתים קרובות קשה לאנשים לקבל את עובדת הרכבת המשקפיים ולא בכדי. כאשר הראייה מדרדרת היא דורשת מאתנו מאמץ תמידי, קשה לראות בחושך, אי אפשר לנהוג בלי המשקפיים וכשהולכים לישון ישנם רגעים של אפלה מוחלטת ללא המשקפיים. הפתרון בעבר היה הרכבת עדשות, אך כיום עם האפשרות לניתוח הסרת משקפיים בלייזר לאומית מציעה סבסוד שהופך אותו לנגיש עבור כולם. אז מה חייבים לדעת לפני חושבים על ניתוח ומי בכלל לא יכול לעבור אותו? על כך ועוד בכתבה זו. רוצה לדעת עוד וערוך השוואת מחירים בקלות ולזכות בהטבות? כדאי למלא עכשיו את הטופס.

מועמדות לניתוח – הסרת משקפיים בלייזר לאומית

בכל קופת חולים כולל לאומית הסרת משקפיים מתאפשרת רק מגיל 18 ומעלה. עד הגיל הזה יכולים להיות שינויים רבים בראייה ואין אפשרות לבצע את הניתוח אם ישנם שינויים בראייה. הדבר תקף גם למי שחוו עלייה במספר כחצי שנה לפני הניתוח, כך לסיכום ניתן לומר כי הראייה צריכה להיות במספר יציב כדי לבצע את הניתוח.

מידע מפורט ומעמיק אודות שיטות ומחירים מעודכנים בקישור הבא: מחירון השתתפות קופות החולים

רוצים לשמוע על מחירים והטבות דרך קופת חולים לאומית בקליל אחד פשוט ללא צורך עלות וללא התחייבות?

השאירו פרטים בטופס שלפניכם ותתחילו לחסוך!


מי עוד לא יכול לבצע את הניתוח
?

  • על המועמדים לניתוח הסרת משקפיים בלייזר לאומית וקופות אחרו, חלה מגבלה שקשורה קודם כל לבריאות. לא ניתן לבצע את הניתוח אם ישנה בעיה בריאותית בעין כגון עין יבשה, גלאוקומה או קטרקט.
  • לא ניתן לבצע את הניתוח גם אם יש רוחק ראייה גדול מאוד או קוצר ראייה גבוה מאוד.
  • כפי שנאמר, אם המספר השתנה בחצי השנה שלפני הניתוח גם כן לא ניתן לבצעו.
  • נשים הרות לא יכולות לבצע את הניתוח, כך גם אנשים אשר נוטלים תרופות מסוימות, למשל חולי סרטן שנוטלים תרופות ייחודיות (את הנושא יש לברר לעומק בעת בירור ההתאמה לניתוח).

מתי כדאי לבצע את הניתוח?

המועמדים לביצוע ניתוח הסרת משקפיים ללייזר יהיו אנשים מגיל 18 ומעלה שמרכיבים משקפיים באופן קבוע או בשביל טלוויזיה ונהיגה והם מעוניינים להפסיק להרכיב אותן. ישנם אנשים שמרכיבים עדשות מגע מחוסר ברירה ואלו שסובלים מהרכבת עדשות המדע ישמחו לבצע את הניתוח כדי להיפטר מהצורך. מועמדים טובים יהיו גם אנשים שכל חייהם לא הרכיבו משקפיים ומצאו עצמם פתאום עם קוצר ראייה בעשור הרביעי לחייהם והם לא מוכנים לקבל עדיין את עובדת המשקפיים בחייהם. אנשים שעוסקים בספורט תחרותי פעמים רבות יבחרו לבצע את הניתוח כיוון שהוא מקל עליהם בספורט בו הם עוסקים, כמו גם אנשים עם עבודות פיזיות בהן הרכבת משקפיים יכולה להפריע.

עם ההסדרים הנוחים שקיימים היום בביטוחים המשלימים אנשים בוחרים אפילו להצטרף לאותם הביטוחים רק לשם ביצוע הניתוח. לאחר תקופת המתנה של חצי שנה ניתן לבצעו בהסדר עם הקופה וליהנות מהנחות על טיפולים אסתטיים רבים אחרים. רבים בוחרים אחרי ניתוח להסרת משקפיים לבצע טיפולים אסתטיים נוספים וליהנות משדרוג המראה שלהם. לא חייבת להיות תקופה מסוימת כדי לעשות זאת, אלא רק רצון טוב ליהנות מהחיים, להיראות טוב ולא לסבול מכל מגבלה.

הליך הסרת משקפיים בלייזר דרך לאומית

כאשר מבצעים הסרת משקפיים לאומית מציעה מגוון מכונים מקצועיים שנמצאים עמה בהסדר ובהם ניתן לבצע את הניתוח. בכל אחד מהמכונים מבצעים שיטות שונות של ניתוח ומומלץ ללמוד מעט על כל שיטה, יתרונותיה וחסרונותיה. כדאי לדעת שבעת בדיקות ההתאמה הרופאים המנתחים הם אלו שקבעו איזו שיטה היא המתאימה ביותר לעיניים, בהסתמך על הבדיקות שיבצעו.

בדיקות טרום הניתוח כוללות את התאמת המועמד או המועמדת לביצוע הניתוח. בודקים האם קיימים מצבים רפואיים שונים שיכולים למנוע את ביצוע הניתוח ובוחנים את הסיכונים למול סיכויי ההצלחה. לאחר שבוחנים את ההתאמה לניתוח מגיע יום הניתוח עצמו. אמנם מדובר על הכנות לניתוח וצריך מלווה לאורך אותו יום כי אסור לנהוג לאחריו, אך למעשה הניתוח עצמו אורך רק כמה דקות וכל מי שעבר אותו אומר שלא האמין עד כמה הוא פשוט ומהיר.

סיכויי ההצלחה למול הסיכונים בניתוח הסרת משקפיים בלייזר

כמו בכל ניתוח גם בניתוח הסרת משקפיים בלייזר ישנם סיכויי הצלחה וסיכונים. מבחינת סיכויי הצלחה כדאי לדעת שמדובר על אחד הניתוחים הנפוצים בעולם. גם בארץ וגם בחו"ל הניתוח נחשב לניתוח שגרתי אותו מבצעים מאות פעמים ביום, אם לא אלפים. המנתחים בארץ ובעולם מנוסים ביותר בשיטות השונות כיוון שהן מיושמות כבר למעלה משני עשורים. בעבר הניתוח היה נגיש בעיקר עבור מי שהיה בידיו הממון לעשות זאת, אך כיום הוא נגיש לכל האוכלוסייה ולכן גם רבים בוחרים לבצעו. סיכויי הצלחת הניתוח עולים על 95%, כאשר תופעות הלוואי יכולות להיות בימים הראשונים שלאחר הניתוח, אך רובן יעברו לאחריו. במקרים נדירים יכולים להיות סיבוכים או סיכונים שיצריכו התייחסות מיוחדת.

כאשר מבצעים הסרת משקפיים בלייזר לאומית מספקת מכונים בהסדר והם האחראיים לתת את המידע המלא אודות הסיכונים ותופעות הלוואי, כמו כן, הם האחראיים להחתים את המנותחים על טופס הסכמה ובו מפורטים כל הסיכונים ותופעות הלוואי. הסיכונים ותופעות הלוואי יכולים להיות גדר בעין, עין יבשה, רגישות לאור, אי נוחות או כאב, נצנוצים ובוהק סביב נקודות אור. יכולה להיות גם ראייה מטושטשת או ראייה מחוקה וגם עלול להיות תיקון יתר שיצריך בכל זאת הרכבת משקפיים. סיכונים נדירים יותר יכולים להיות של טשטוש הראייה, ראייה לא חדה, בעיות בקרום העין או קרנית מעוותת.

שמירה על הוראות הרופא המנתח לאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

לאחר הניתוח הצוות יספק למנותח או המנותחת הוראות כיצד לפעול בימים שלאחר הניתוח. אין לשחות או לקיים פעילות גופנית אינטנסיבית ביממה שלאחר הניתוח, אין לנהוג ביממה זו גם כן ורצוי לקחת יום חופש ולהירגע. תופעות לוואי קלות יכולות להיות ביום או ביומיים שלאחר הניתוח אך לאחריהן ברוב המקרים הן עוברות. אחרי הסרת משקפיים בלייזר לאומית מציעה כמובן גם את רופאי העיניים של הקופה למעקב, אך לרוב יהיה זה הרופא המטפל שיבצע את המעקב. הצוות יספק הסברים מלאים, כולל הסברים מה יש לעשות אם תופעות הלוואי לא ועברות לאחר יומיים מהניתוח ומה עושים במקרה של תופעת לוואי שאינה ידועה.

חשוב לזכור – היצמדות להוראות הצוות המטפל בימים שלאחר הניתוח יסייעו למנוע סיכונים, סיבוכים ותופעות לוואי. רצוי להיצמד אליהן ולהקשיב להוראות היטב, כמו גם לדעת מתי הוא הזמן הנכון לפנות לרופא המטפל שוב בגין תופעת לוואי או סיכון.

כמה עולה ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בלאומית?

בביצוע ניתוח לייזר בעיניים מחיר לאומית נחשב למשתלם ביותר עבור מבוטחי זהב. המחיר מתחיל ב-3,411 ₪ עבור שתי עיניים בשיטות השונות הקיימות ועם גישה למנתחים המובילים בארץ בתחום זה. לאומית נמצאת בהסדר עם עין טל בהדסה, עם אסותא ראשון לציון, עם CARE רפואה ועם שבע עיניים בנגב ועיניים, המרכז הרפואי להסרת משקפיים. כאמור, בכל אחד מהמרכזים ישנה אפשרות לבצע כמה סוגים של ניתוחים ובכל אחד מהמרכזים הניתוח יעלה סכום אחר. כך למשל ניתוח בשיטת PRK ו-Wavefront בשתי העיניים תעלה באסותא 5,203 ₪, בעין טל בהדסה אותו הניתוח יעלה 6,100 ₪, במרפאת עיניים הוא יעלה 6,779 ₪, ב-CARE הוא יעלה 5,100 ₪ ובשבע עיניים הוא יעלה 6,779 ₪.

רוצה לשמוע עוד בנושא? השאר/י פרטים לקבלת מידע נוסף והצעות מחיר.
השירות ללא עלות וללא התחייבות!!
 
הסרת משקפיים בלייזר לאומית
הסרת משקפיים בלייזר לאומית

גם מחזירי ביטוח לאומי כסף זכאים להנחות משמעותית וסבסוד משמעותי, אך הוא נחשב יקר בהרבה מלאומית זהב. עם לאומית זהב הסרת משקפיים נחשבת למשתלמת ביותר ויש לזכור שהיא מחייבת תקופת המתנה של חצי שנה לכל הפחות.

האם בלאומית הסרת משקפיים היא לצמיתות?

אחת השאלות שמעסיקות את מי ששוקל לבצע ניתוח הסרת משקפיים היא משך הזמן בו תוצאות הניתוח יישמרו. אם נשים רגע בצד את הסיכונים ואת תופעות הלוואי, בדרך כלל ברוב המקרים הניתוח יצליח ותוצאותיו יאפשרו את הסרת המשקפיים, אך לכמה זמן? מחקרים כבר הוכיחו שתוצאות הניתוח הן לצמיתות, למעט מקרים בהם חלה הדרדרות בראייה למרות הניתוח בתוך כארבע שנים מביצוע הניתוח. רוב המטופלים לא יצטרכו להרכיב יותר משקפיים בחייהם, מדובר על אחוזים גבוהים של 98.5%.

כיצד יש להתכונן לניתוח הסרת משקפיים?

לפני הסרת משקפיים בלייזר לאומית מפנה למכונים המטפלים והם אמורים להדריך לגבי ההכנות לניתוח. עם זאת, כדאי לדעת שיש להגיע ליום זה עם מלווה ושאין לנהוג לאחר הניתוח. הניתוח לא מבוצע בשתי העיניים בבת אחת, אלא בכל פעם בעין אחרת ולכן יש להביא בחשבון שההליך יתבצע פעמיים, בשני מועדים שונים. ביום הניתוח יש להגיע בזמן ולאחר ביצוע בדיקות ההתאמה. המנתחים יחתימו על טופס הסכמה ובו כל הסיכונים ותופעות הלוואי ולאחר מכן יבצעו הרדמה לעין. בהתאם לשיטה שנבחרה מבצעים את הניתוח ובכל מקרה מדובר על הליך שאורך דקות ספורות בלבד. לאחר התאוששות קלה יוצאים הביתה עם המלווה וכדאי מאוד לנוח, לא לשחות ולשמור על העין במשך יומיים.

ומה לגבי רישיון הנהיגה? האם לאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר אפשר לשנות אותו?

כל מי שמרכיב משקפיים יודע שאחד המקומות בהם הרכבת המשקפיים נחוצה היא הנהיגה. מי שלא רואה טוב לא יכול לנהוג ללא המשקפיים והדבר גם מצוין ברישיון הנהיגה. לאחר שמבצעים ניתוח הסרת משקפיים בלייזר לאומית אינה אחראית על נושאים הקשורים קודם לכן במשקפיים ועל כל מבוטח ומבוטחת להגיש בעצמם בקשה לביטול ההערה ברישיון הנהיגה. כיצד עושים זאת? נכנסים לאתר של משרד הרישוי ומגישים בקשה תוך צירוף בדיקת אופטומטריסט לאחר הניתוח ובו כתוב שחור על גבי לבן שהראייה תוקנה.

מהי התחושה שלאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?

מי שסובל מקוצר ראייה יודע עד כמה קשה ההתנהלות בלי משקפיים. כולנו מכירים את הסיפורים על הילד שהתבייש במשקפיים שלו וניסה להרוס אותם, לאבד אותן בכוונה או כלל לא להרכיב אותן כדי למנוע מעצמו את מראה הילד עם המשקפיים. יש גם מי שאוהבים את המשקפיים – ואף על פי שהם לא חייבים בהרכבתם במשך כל שעות היום הם בוחרים בזאת כי מדובר בפריט אופנתי לכל דבר ועניין.

נשאלת השאלה, מהי התחושה אחרי ניתוח הסרת משקפיים. ובכן, קל להתרגל לדברים טובים והצורך במשקפיים הולך להיות משהו שמדחיקים אותו עם הזמן הצידה ושוכחים שהיה בכלל קיים. התחושה לקום בבוקר ולא לחפש את המשקפיים כדי לראות טוב, לקום בלילה ולחפש אותן כדי להצליח ללכת בחושך לשירותים, כל אלו נעלמות עם הניתוח.

אם ברצונך לשמוע עוד על הסרת משקפיים בלייזר לאומית מציעה מגוון רחב של הנחות ומידע, רוצה לקבל אותו? כדאי למלא את הטופס כבר עכשיו!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.