הטכניקות להסרת משקפיים כיום הינן נגישות מתמיד, במיוחד באם מדובר במחירן. כאשר מדובר על הסרת משקפיים בלייזר מחירים נעים ומשתנים על פי גורמים מסוימים (מוניטין הרופא, מיקום המרפאה, סוג הביטוח הרפואי ועוד), אשר העיקרי שבהם הינו סוג הטכניקה הנבחרת. כיום בשוק ישנן מספר טכניקות, אשר מתאימות לכשני שליש מן האוכלוסייה, השונות זו מזו במשך ההחלמה, בסיכונים, באם הינה כירורגית או לא, וכאמור – במחיר.

טכניקות הסרת משקפיים בלייזר כולל טווח מחירים

השיטה:

טווח מחירים:

הסרת משקפיים בלייזר אפי לאסיק

החל מ 6,500 ₪ ועד 12,500 ₪

הסרת משקפיים בארבעה מימדים

החל מ 9,300 ₪ ועד 12,300 ₪

הסרת משקפיים בלייזר פי.אר.קי (PRK)

החל מ 7,000 ₪ ועד 11,000 ₪

הסרת משקפיים אינטראלאסיק (INTRALASIK)

החל מ 8,000 ₪ ועד 12,000 ₪

הסרת משקפיים בלייזר לאסיק (lasik)

החל מ 8,500 ₪ ועד 12,500 ₪

הסרת משקפיים בשיטת צייס פרימיום

החל מ 9,000 ₪ ועד 13,000 ₪

הסרת משקפיים בלייזר זי לאסיק (z-lasik)

החל מ 7,300 ₪ ועד 14,400 ₪

שיטת נוירוויזן (NeuroVision)

החל מ 4,000 ₪ ועד 6,000 ₪

הסרת משקפיים בלייזר פרסבילאסיק (presbylasik)

החל מ 6,000 ₪ ועד 12,000 ₪

הסרת משקפיים בלייזר לאסק Lasek

החל מ 6,000 ₪ ועד 12,000 ₪

כמה עולה ניתוח לייזר בעיניים בשיטת sbk

החל מ 7,300 ₪ ועד 8,400 ₪

הסרת משקפיים אורטו קיי או (ORTHO-K)

החל מ 2,400 ₪ ועד 4,600 ₪

השתלת עדשות phakic lens iols

החל מ 9,000 ₪ ועד 10,000 ₪

השתלת טבעות תוך קרניתיות

החל מ 10,000 ₪ ומעלה

קרוס לינקינג (צילוב)

החל מ 5,000 ₪ ומעלה

ניתוחי קטרקט בלייזר 

החל מ 7,000 ₪ ומעלה

הסרת משקפיים בלייזר בטכניקת ASA

החל מ 7,000 ₪ ומעלה

 הסרת משקפיים בלייזר מחירים

הסרת משקפיים בלייזר בשיטת לאסיק מחירים:

נחשבת לטכניקה הפופולרית ביותר להסרת משקפיים, עם מעל לעשרים שנות ניסיון בשוק, ומלווה ביתרון אשר שאינה מלווה כמעט בכאבים, ואת תוצאותיה ניתן לראות כבר ביום הניתוח. הניתוח מתבצע על שכבות הקרנית העמוקות, ועל כן בעלי קרנית דקה יאלצו לבחור באחת ממתחרותיה. מחיר השיטה נע בהתאם למספר גורמים, אך ניתן לטווחו בין 6,000 – 11,000 ₪, מחיר הנמוך בהשוואה לאחרות, בזכות כך שהינה בעל ותק של שנים בשוק.

הסרת משקפיים בשיטת לאסק מחירים:

טכניקה זו, הנחשבת לעדינה יותר, מתבצעת אך ורק על השכבה החיצונית של העין, בשונה משיטת הלאסיק. הבדל נוסף בין השיטות הוא, שהחדירה לעין נעשית אך ורק על שכבת האפיתל, אשר הינה בעלת יכולת התחדשות עצמית. על אף פופולריותה הרבה, הטכניקה אינה מתאימה לכל המטופלים, ובאם הנכם מעוניינים בה – יש לעבור בדיקת התאמה. מחיר השיטה מעט  יקר יותר מאשר הלאסיק, ונמצא בטווח שבין 7,000 – 12,000 ₪ (תלוי כמובן מיקום המרפאה, סוג הביטוח הרפואי, מוניטין המנתח ונוספים).


הסרת משקפיים בשיטת אינטראלאסיק מחירים:

השיטה המתקדמת ביותר, וכן המדויקת ביותר, להסרת משקפיים בלייזר, נעשית תחת הרדמה מקומית בלבד וכמעט ואינה מלווה כלל בכאבים במהלך דקות הניתוח. בזכות חדשנותה, מאפשרת ליהנות מרמת בטיחות מעולה, מתבצעת על ידי לייזר וללא סכין (אשר נחשב ליתרונה המובהק), וממשך החלמה מהיר משמעותית. יתרון נוסף של השיטה שהינה מאפשרת גם לאנשים בעלי קרנית דקה ולסובלים מתופעות של קוצר ראייה להסיר את משקפיהם ללא כל חשש לסיכון ופגיעה. אל אף זאת שהינה הטכניקה המתקדמת בשוק, מחירה אינו הגבוה ביותר מבין השיטות, ועומד על כ-9,000 – 10,000 ₪.
בניתוח הסרת משקפיים בלייזר מחירים, כאמור, הם גורם משתנה.

נצלו את התחרות העזה בין המרפאות והרופאים, ורתמו אותה לטובתכם.
קבעו פגישות ייעוץ, השוו מחירים בין מרפאות וחפשו אחר מבצעים אטרקטיביים.
זכרו – מדובר בעיניים שלכם, ועל כן אל תתפתו לבחור ברופא \ מרפאה אשר מציעים לכם את הניתוח במחירים לא הגיוניים ונמוכים מדי למצב בשוק.

כיצד נקבעים עבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מחירים?

כאן נעסוק בעלותו של ניתוח לייזר לשיפור הראייה. על מנת לדעת כמה עולה ניתוח לייזר בעיניים, כל אחד ואחת מאתנו יכולים להעריך שעת עבודה של רופא, ועלות חומרי ניתוח, אבל היות ואלו נתונים מורכבים, אשר לרוב גם הערכה יכולה להרחיק מאד מהמציאות, מוטב להיעזר במידע מקצועי חי מן השטח: אנו פורטל שאינו משמש לקביעת תורים, אך כן מספק מידע רפואי חשוב טרם הניתוח, כולל מידע על מחירים ועלויות. בנוסף, אנו מקשרים ביניכם לבין המרפאות, ודואגים שהן יצרו עמכם קשר. לכן, על מנת לדעת כמה עולה ניתוח הסרת משקפיים, היעזרו במרפאות המקצועיות המופיעות באתר.

ניתן להקליק כאן ולהגיע לדף השארת פרטים. אנו נדאג כי מרפאות העיניים המובילות יצרו עמכם קשר בהקדם!

השירות ללא עלות וללא התחייבות. צור קשר!!

אז מה המחיר בעצם?

ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר מבוצעים כבר שלושים שנה, אך בעבר רק מי שהיה לו ממון היה יכול לבצעם. היום מדובר על ניתוח עממי שכל אדם עם ביטוח משלים יכול לבצע עם סבסוד נרחב ופריסת תשלומים נוחה. על הסרת משקפיים בלייזר לאומית מעניקה סבסוד גבוה ובכל מכון מטפל הסבסוד יהיה שונה ולכן יש לבחון את הנושא באופן מדויק בזמן הנתון בו יש רצון לעבור את הניתוח.

בגדול ניתן לומר שעלות ניתוח הסרת המשקפיים יכול להיות בין 3,500 ₪ ל-12,000 ₪ במכונים השונים. מדובר על מחיר שכולל את שתי העיניים וביטוח לשנה ואם יש צורך לבצע תיקון לניתוח, הוא מבוצע על חשבון המכון.

המחירים נקבעים על ידי 3 אמות מידה: שעת עבודתו של הרופא והצוות שלו: מרדימים ואחיות. בנוסף, יש חשיבות (זניחה יחסית אך עדיין קיימת) לעלותם של חומרי הניתוח, וכן לסבסוד שתקבלו כחברי קופת חולים. המחיר הוא חיבור עלות שעות הצוות הנדרשות עם עלות חומרי הניתוח, בניכוי הסבסוד. במרפאה יתקבל מלוא הסכום, קופת החולים תשלם את הסבסוד וההשתתפות העצמית, ואתם את כל השאר.

מה עלינו לעשות על מנת לדעת כמה עולה ניתוח לייזר בעיניים?

סדר הפעולות יהיה כדלקמן: השארת פרטים בפורטל באמצעות הקישור שבתום פתיחת מאמר זה, המתנה לתשובות מהמרפאות, פגישה עם הצוות הרפואי לבדיקת התאמתכם לניתוח, ומסירת המחיר המלא על ידו. לאחר מכן, ניתן לגשת לקופת החולים שלכם ולברר מהו היקף הסבסוד עבור המחיר אשר קיבלתם. על הסרת משקפיים בלייזר מחירים הם פרמטר משתנה. הכוונה היא לעלות שאתם, כצרכנים תצטרכו לשלם, ולא לעלות הכוללת של שירותו של הרופא. אף על פי שגם העלות הכוללת עשויה להשתנות בהתאם לפרמטרים של היצע וביקוש (לא לשכוח שאלו מרפאות פרטיות שאינן כפופות לרגולציה), הסבסוד אף הוא נתון לשינוי בהתאם להחלטות שהתקבלו במשרד הבריאות ומדיניות קופת החולים שלכם.

מה כדאי לעשות לפני שניגשים לברר אודות עלות דרך סבסוד בקופת החולים?

לא לגשת אליהם כאשר יש לכם רק מחיר אחד של מרפאה אחת ביד. חכו בסבלנות, קבלו טלפונים ממרפאות לא מעטות שישובו אליכם דרך הפורטל, בררו כמה עולה ניתוח לייזר בעיניים בכל אחת מהן לאחר בדיקת התאמה, ואז תוכלו להיות חכמים יותר. לצורך הסרת משקפיים בלייזר מחירים זה דבר חשוב, אבל לא עיקרי. כן כדאי לכם לברר על רופאים יקרים יותר מהשאר לגבי טיבם, ביצוע הניתוח, ומה שקורה לאחריו. אם פציינטים קודמים ציינו אותם לשבח בנושאים אלו, ייתכן כי המחיר היקר הוא שישתלם לכם יותר בשל איכות האקט הכירורגי.

למידע נוסף בנושא קופ"ח יש לעבור לקישור להבא: הסרת משקפיים דרך קופ"ח

האם יש תמורה לאגרה? מדובר בשיפור הראייה לצמיתות?

זה לא סוד שישנם לא מעט אקטים רפואיים בהם השיפור הוא זמני, כמו למשל עדשות מגע בעיניים. אם ביררתם כמה עולה ניתוח הסרת משקפיים כולל סבסוד קופ"ח, וגיליתם שאתם עומדים בתשלומים, יש תמורה ענקית לאגרה: היפטרות מראייה לקויה לצמיתות! העין שלכם תתפקד כמו זו של אדם ללא בעיות ראיה, וייתכן מאד כי לא תצטרכו את הסעיף "חייב להרכיב משקפיים או עדשות מגע בנהיגה" ברישיונכם.

לאלו קהלי יעד השירות פונה?

השירות פונה לאלו שיבררו בסבירות גבוהה כמה עולה ניתוח הסרת משקפיים: החל ממועמדים לשירות ביטחון שיבקשו להתקבל לקורס טייס על ידי הסרת מגבלת המשקפיים, עד מרכיבי משקפיים על בסיס יומיומי המבקשים להיפטר מהן ללא עדשות מגע. יחד עם זאת, בירור כמה עולה ניתוח לייזר בעיניים והימצאותכם מתאימים מבחינה כלכלית, לא אומר שהניתוח מתאים לכם ושהוא עתיד להתבצע. את זאת יקבע רק הרופא לאחר פגישת אבחון. מעת לעת "צצים למבצעי "מחיר קבוצתי", מחירים אלה הנם זולים משמעותית אך ניתנים למשפחה בהם ישנם לפחות 3 נפשות אשר עומדים בתנאים ובבדיקת ההתאמה. יש לציין כי מצבעים אלה די נדירים.

כיצד יש לנהוג אחרי הניתוח כדי לצמצם סיכונים?

יש להישמע להוראות הצוות המטפל כדי למנוע עד כמה שניתן את תופעות הלוואי והסיכונים לאחר הניתוח. הצוות המטפל יסביר בצורה ברורה כיצד יש לפעול, כאשר בדרך כלל ההוראות יכללו:

  • לא להיכנס לבריכה או ים כמה ימים לאחר הניתוח.
  • מומלצת מנוחה של יום אחד גם מעבודה לאחר הניתוח.
  • מומלץ להימנע מספורט בו ניתן להיפצע יומיים לאחר הניתוח.

מה עוד כדאי לדעת?

את הניתוח ניתן לבצע בשל שלב אחרי גיל 18, אך כדאי לשים לב ששיטות מסוימות במכונים מסוימים לא יבוצעו על אנשים שגילם עולה על 60. כמו כן, במכונים מסוימים ניתנת זכות הבחירה במנתח בתשלום נוסף וכך ניתן ליהנות מטובי המומחים בתחום. תוצאות הניתוח מחזיקות מעמד ברוב המקרים (98.5%) מעל עשר שנים ולמעשה לצמיתות. במקרים נדירים המספר בעיניים יכול לעלות לאחר ארבע שנים מביצוע הניתוח.

אמנם הסיכונים קיימים אך מדובר על אחד הניתוחים השכיחים בעולם הרפואה ורבים מבצעים אותו בשלבים שונים של החיים. אנשים צעירים שרק נודע להם שהם צריכים להרכיב משקפיים מבצעים את הניתוח. אנשים שכל החיים לא הרכיבו משקפיים והם מסרבים לקבל את העובדה בעשור הרביעי והחמישי לחיים. בני נוער שחולמים להגיע לגיל 18 כדי להסיר את המשקפיים או העדשות, כולם מועמדים מתאימים ונחושים לביצוע הניתוח.

מאמרים נוספים באותו נושא:

המלצות | סיכונים | דרך מכבי | דרך קופות החולים | דרך כללית מושלם / פלטינום

רוצים לקבל מידע עדכני ומקצועי בנושא זהחסכו מכם זמן יקר בחיפוש
עבור תשובות  ממטופלים אחרים שלא בהכרח עם אותה בעיה בדיוק ותנו לנו לעזור
על מנת לקבל עזרה בנושא יש להשאיר פרטים בטופס צור קשר באתר
ונציגנו ישמחו לענות על כל שאלה!!

השירות ללא עלות וללא התחייבות. צור קשר !

שאלות ותשובות נפוצות:

  1. כמה ימי מחלה מאושרים לי לאחר ניתוח לייזר בעיניים?

    לרוב מקבלים 6-7 ימי מחלה מראש אך במידה ומרגישים שעדיין קשה לחזור לעבודה אפשר לקבל ימי נוספים.

  2. האם אני צריך להוריד את עדשות המגע לפי בדירת ההתאמה ואם כן, כמה זמן לפני הבדיקה?

    עדשות מגע מורידים לפני בדיקת התאמה כ3 ימים עד חודש תלוי אילו עדשות אלה ובכל מקרה בהתאם להוראות הרופא אליו אתה מוזמן לבדיקה

  3. האם אני צריך להתכונן ולהכין משהו לפני בדיקת התאמה?

    כן, יש צורך בטיפות עיניים מתאימות לפי מרשם ולעתים דברים נוספים לפי הוראות הרופא

  4. מתי אוכל לחזור לנהוג ?

    חזרה לשגרת נהיגה בטוחה היא בין יומיים לשבוע ימים

  5. מתי אוכל לחזור לרחוץ בבריכה/ים וכל מקווה מים?

    רצוי מאד לחכות כחודש ימים לפחות בטרם תכניסו את ראשכם לתוך הים או הבריכה וכל מקרה יש לטפטף טיפות עיניים אנטיביוטיות לפני ואחרי רחצה ושחייה ובהתאם להוראות הרופא

  6. מתי ניתן לצלול?

    כחודש אחרי

  7. האם אני צריך לעדכן את משרד הרישוי בנוגע לניתוח הסרת משקפיים?

    כן, כחודש אחרי הניתוח מגיעים לביקורת ומחליטים מהי רמת ההחלמה ובמידה והניתוח הצליח לגמרי תוכל ללכת למשרד הרישוי ולשנות בהתאם לאישור הרופא

  8. האם משקפי שמש יסייעו לי לאחר הניתוח?

    כן! ואפילו מומלץ כחצי שנה לפחות אחרי הניתוח בפרט החשיפה לשמש

  9. האם קיימת מניעה מלהסתפר/לעבור טיפולי קוסמטיקה וכו?

    כן, רצוי לא להסתפר כ-10 ימי אחרי הניתוח ולא לעבור טיפולי קוסמטיקה כחודש אחרי הניתוח

  10. האם אוכל ללכת לים רק להשתזף?

    לא! ש להימנע כמה ביותר לחשיפה לשמש לפחות חודש ימים

  11. האם הליך הסרת משקפיים בלייזר מעלה לי את הפרופיל הצבאי?

    ברוב המקרים כן אחר זה נקבע בתהליך הגיוס הראשוני

  12. האם אוכל להיות בקרבי?

    קשה מאד לדעת אך בסבירות גבוהה שכן, עניין זה נבדק ומטופל מול המערכת הרפואית הצה"לית

  13. האם מותר לי לקחת משככי כאבים אחרי ניתוח?

    כן, בהתאם להוראות הרופא ולרוב דרך הפה

  14. מותר לעשן אחרי ניתוח?

    מי שמעשן יודע שלפעמים העשן נכנס לעיניים וטיפה שורף באותו רגע ועשוי לגרום לך לשפשף את העיניים אך וללא שאין מניעה, רצוי להימנע או לפחות להפחית במידה רבה

  15. ישנה מגלה כלשהיא בעניין פעילות גופנית? פעילות מאומצת כלשהיא?

    לגבי פעילות גופנית כללית קלה, יש להימנע לפחות לשבוע עשרה ימים.
    פעילות גופנית מאומצת יותר כגון מילואים בשגרת מבצעים ואומנויות לחימה, יש להימנע לפחות חודש

  16. מה זה הסרת משקפיים בלייזר?

    חלק מהעין שלנו נקרא קרנית, על מנת שלא נצרך משקפיים יש צורך שיוף הקרנית והורדת שכבה מאד דקה והלייזר הוא זה שמבצע את ההליך השיוף.

  17. שמעתי שיש דבר כזה סינוור לאחר ניתוח לייזר בעיניים, זה נכון?

    כן אך במעט ובעיקר אצל ילדים וכיום בטכנולוגיה המתקדמת כבר הרבה פחות. בכל מקרה, אין לחשוש מזה וכי זה חלק מתהליך ההחלמה הקצר והקל.

  18. באיזה ליקויי ראייה ניתן לטפל באמצעות לייזר להסרת משקפיים?

    צילינדר, רוחק ראייה וקוצר ראייה

  19. האם אחרי ניתוח לייזר אראה ברמה של 6:6 ?

    אחוזי ההצלחה הם כ-95% ואלו שמגיעים לרמת הצלחה זו רואים ברמה 6:6 .

  20. האם אצטרך טיפולים נוספים בעתיד?

    כ-1%-2% מהמטופלים יצטרכו טיפול נוסף בעתיד כאשר את זה אפשר לדעת לאחר בדיקה – כחצי שנה עד 8 חודשים אחרי הניתוח.

4 תגובות

  1. האם חייב לעבור בדיקת התאמה כדי לקבל הצעת מחיר?
    אני מעוניין כרגע לדעת מחיר משוער (שכמובן אני מודע שיכול להשתנות בהתאם לבדיקות ההתאמה) ואז בהתאם למחיר לעשות בדיקה התאמה במרפאה הנבחרת. האם זה אפשרי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.