מיליוני אנשים ברחבי העולם חולמים אחת ולתמיד להיפטר מהמשקפיים, וליהנות מהיכולת לראות באופן חד כבר מרגע פתיחת העיניים בבוקר, ללא משקפיים או עדשות ראייה. שתי הסיבות העיקריות שדוחקות אנשים לפנות לניתוח הסרת משקפיים בלייזר הינן – (א) המשקפיים משבשות לרבים את מהלך החיים, ו-(ב) פשוט מפריעות על העיניים ונתפסות כמטרד.

כיום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של שיטות להסרת משקפיים בלייזר. בעוד בעבר הייתה שיטה אחת, שהתאימה רק למטופלים מסוימים (גיל ספציפי, מספר עדשות מוגבל), כיום, אנשים אשר בעבר לא התאימו לביצוע ההליך, יכולים לבחור בשיטה המתאימה להם, וליהנות לראשונה מראייה חדה וברורה ללא משקפיים (בזכות אותן שיטות כ-75% מן המועמדים נמצאים מתאימים לעבור את ההליך).

שיטות להסרת משקפיים בלייזר – לאסיק

טכניקה זו נחשבת לוותיקה ביותר מבין השיטות המוצעות, ונחשבת לחלוצה שבהן עם מעל לעשרים שנות ניסיון. בעוד הטכניקות המתחרות נחשבות לבטוחות יותר, שיטה זה הפכה לכה פופולרית בזכות זאת שמהלכה כמעט שאינו מלווה בכאבים,, וכן השיפור בראייה נראה כבר באופן מידי (ובנוסף משך ההחלמה הינו נמוך משמעותית).

למאמר המלא אודות הסרת משקפיים בשיטת לאסיק

שיטות להסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בשיטת לאסק

בשונה, מאחותה הוותיקה, בטכניקה זו הפרוצדורה נעשית על השכבה החיצונית של האישון, ומכאן ההבדל בינן – בעומק החתך (המתבצע בשיטה זו בשכבת האפיתל ואף עד לשכבת לסטרומה). בעוד שיטת הלאסיק מתאימה לרב האנשים שחושקים להסיר את המשקפיים, ללא מגבלות קשות מדי, שיטת הלאסק נחשבת לעדינה יותר ואינה מתאימה לכל אחד.

למאמר המלא אודות הסרת משקפיים בשיטת לאסק

הסרת משקפיים בשיטת אינטראלאסיק

טכניקה זו נחשבת למתקדמת ביותר בעולם להסרת משקפיים בלייזר, ואט אט הופכת לפופולרית ביותר (נעשית תחת פעולה כירורגית מדויקת וכמעט שאינה מלווה בכאב). הסרת משקפיים בשיטה זו כוללת שני שלבים: (1) יצירת משטח עבודה ("חלון עבודה") בקרנית. חשוב להדגיש כי, בשונה משיטות אחרות, פתיחת החלון נעשית על ידי קרן לייזר מדויקת, וללא שימוש בסכין.

למאמר המלא אודות הסרת משקפיים בשיטת אינטראלאסיק

באם הנכם מעוניינים להיפטר לראשונה מהמשקפיים שלכם ולזכות בראייה חדה וברורה ללא כל צורך באביזרי עזר. כל אחת משלוש שיטות אלו טומנת בחובה מגבלות מסוימות, וחשוב ביותר לדעת מהן. חשוב לקבוע פגישת יעוץ במרפאה הרופא שעתיד לבצע את ההליך. חשוב לקרוא אודות השיטות השונות להסרת משקפיים בלייזר, על מנת לבחור יחד עם הרופא את הטכניקה המתאימה לכם ביותר. בנוסף, מומלץ מאוד לבצע סקר מחירים מקיף המתבסס על חוות דעת של מכרים ובני משפחה, ולבחור את המרפאה רופא העיניים בעלי היחס הטוב ביותר בין מחיר ומקצועיות.

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.