כל מי מאתנו אשר לא שפר עליו מזלו ואינו רואה 6:6, חייב להרכיב משקפיים או להשתמש בעדשות. כמובן שביום יום רובנו נעדיף את העדשות כי, מה לעשות, מעטים האנשים אשר נראים טוב יותר עם מסגרת ממושקפת על האף. מניסיון של כולם, ברור כי עדשות מחמיאות יותר מאפשרות למסגרת הפנים להראות טבעית יותר וכמובן שלעיניים לבלוט הרבה יותר.

יחד עם זאת, כשעוברים לנהיגה, עולה לפעמים התהייה האם כדאי יותר להשתמש במשקפיים, האם העדשה לא תציק פתאום באמצע הנהיגה ועוד כהנה וכהנה התלבטויות. אין ספק שנהיגה ללא משקפיים מספקת חוויה מלאה יותר של נהיגה, לכן לפעמים, רק בשביל לחוש את זה, אתם בוחרים להרכיב עדשות מגע. ברגע שהעדשה מורכב בתוך העין, היא אומנם מספקת את תיקון הראייה שאתם זקוקים לו על מנת לראות היטב את הכביש, אך מה קורה אם היא במקרה נופלת לכם מתוך העין בזמן הנסיעה או שאתם עייפים והעיניים שלכן סובלות מיובש?

חוויית הנהיגה עם המשקפיים

בני אדם נוהגים עם משקפיים כבר מאה שנה. חוויית הנהיגה וההנאה מהרכב אינה נפגעת אומנם מהרכבת המשקפיים, אך מי שמרכיב משקפיים, צריך תמיד לוודא שיש לו זוג משקפי שמש אופטיות בתיק. לפעמים גם יש צורך להחליף בין משקפי הראיה לבין משקפי השמש האופטיות וזה משבש את הריכוז בכביש וקוטע את רצף ההנאה של הנהג מהנהיגה. יחד עם זאת, הרכבת משקפיים לשם תיקון הראיה היא האפשרות הזולה ביותר העומדת בפני נהגים עם מוגבלות הראיה. שיטה נוספת היא הרכבת עדשות מגע.

יפים גם כשנוהגים – עם משקפיים או עדשות

חוויית הנהיגה עם עדשות המגע

הרכבת עדשות מגע תספק לכם את החופש לנהוג מבלי שצריך יהיה להחליף בין המשקפיים כאשר יורד החושך. עדשות מגע מהוות פתרון מושלם למי שמעוניין לראות שש שש ולבצע פעילויות יום יומיות וביניהן נהיגה בלי להזדקק למשקפיים. יחד עם זאת, לעדשות כמו למשקפי הראיה חסרונות שבאים לידי ביטוי באיכות הנהיגה ובאיכות ההנאה שמפיקים ממנה. ועכשיו אנו מגיעים לפתרון נוסף לתיקון הראיה אשר יספק לכם באמת את חוויית הנהיגה המושלמת.

הסרת משקפיים בלייזר – לחוויית נהיגה משודרגת

אם אתם לא מוכנים לוותר על חוויית הנהיגה האולטימטיבית וחשוב לכם לא להיות תלויים לא במשקפיי הראיה ולא בעדשות המגע, הסרת משקפיים בלייזר הוא הליך פשוט שיאפשר לכם זאת. ההליך הקצר, ההחלמה המהירה וסבסוד החלק העיקרי של עלות הניתוח על ידי קופת החולים מאפשרת היום ליותר ויותר נהגים להימנע מהצורך בהרכבת המשקפיים. ניתוח לייזר לא מבטיח לכם רק שיפור ניכר באיכות החיים ובאיכות הראייה, אלא גם נוחות מרבית בזמן הנהיגה. בעת הרכבת המשקפיים המספר עלול להשתנות, מה שיצריך רכישת עדשות חדשות ועד אז חוויית הנהיגה תיפגם. הרכבת עדשות המגע עלולה לייבש את העין ותחושו צורך עז למצמץ הרבה יותר מאשר ללא העדשות. תחושת אי הנוחות שעלולה להיווצר עקב הרכבת עדשות המגע גם כן עלולה לפגום באיכות הנהיגה, לכן הסרת משקפיים בלייזר הוא הפתרון האולטימטיבי עבור מי שמחפש חוויית נהיגה אמיתית, ללא הפרעות ועם רמת הבטיחות הגבוהה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.