מעל למאה אלף אנשים בחרו להיפטר מהמשקפיים בעשור האחרון רק בישראל, וזה בזכות הטכנולוגיות המתקדמות המאפשרות לבצע תיקון ראייה ולהסיר את הצורך במשקפיים \ עדשות מגע באופן מלא. בעוד בעבר ההליך לווה בחששות לא מבוטלים בצד כל מי שחשב לבחור בו, כיום, וכמובן בזכות ההתקדמות הטכנולוגית המשמעותית בתחום הרפואה האסתטית, ניתן ליהנות מניתוח לו עלויות זולות במידה משמעותית, טכניקות מתקדמות ובטוחות ביותר לשימוש, הכוללות פלישה כירורגית מינימלית וכאלה המלוות במשך החלמה קצר באופן משמעותי לעומת שנים עברו, כזה המאפשר ליהנות מחזרה מהירה לשגרת חייכם הרגילה, תוך כדי ההנאה מראייה מושלמת.

אם אתם חושבים על ההליך ומעוניינים במידע נוסף אודות כאבים אחרי ניתוח לייזר בעיניים, דעו שהינם קיימים, אך כיום ההחלמה הינה קצרה לעומת העבר, ואורכת כחודש על להשלמתה הסופית.

כאבים אחרי ניתוח לייזר בעיניים

כאבים אחרי ניתוח לייזר בעיניים

בשעות הראשונות שלאחר הניתוח לרב מורגשת תחושה לא נעימה במידה מסוימת, וזאת בעיקר בגלל רגישות יתר ממנה העיניים סובלים (זה קורה בגלל טיפות בהן משתמש רופא העיניים לצורך הגדלת האישונים במהלך הטיפול). בהמשך לכך, ובעקבות הצורך בנהיגה חזרה הביתה לאחר הניתוח, תבקשו מחבר \ בן משפחה לנהוג עבורך בדרך הביתה.

נקודה חשובה נוספת אליה מומלץ לשים לב הינה להמעיט ככל הניתן בחשיפה לשמש (אין בכלל מה לדבר על שמש ישירה) במהלך תקופת ההחלמה, אלא לאפשר להן להתרגל אט אט לאחר שבוע לאור חזק ובהיר. בכל הנוגע לכאבים אחרי ניתוח לייזר בעיניים, לרב יתחילו העיניים לגרד ולעקצץ בימים הראשונים שלאחר הניתוח. חשוב מאוד שלא תכניסו אצבעות (הי, במיוחד לא כאלה מלוכלכות) לעיניים במטרה להקל על ההצקה, שכן זהו מקור פוטנציאלי לזיהום .

כאבים אחרי ניתוח לייזר בעיניים הם, אם ניתן לנסח זאת כך, עניין שבשגרה, אך אין זה אומר שצריך להתרגל אליו. רופא העיניים יספק לכם טיפול אנטיביוטית במטרה להקל על הכאבים, וכן טיפות שמטרתן להרטיב את העיניים. חשוב להדגיש כי חובה להיות בקשר צמוד עם צוות המרפאה בתקופת ההחלמה, וליידע אותם בכל כאב חריג \ בלתי נסבל שאתם חווים. זכרו – על מנת להפחית כאבים אחרי ניתוח לייזר בעיניים מומלץ לאפשר לעיניים לנוח ככל האפשר, ולא להכביד עליהן עם גירויים לא נחוצים כדוגמת נהיגה  או חשיפה לשמש ישירה.

למידע ופרטים נוספים אודות ההליך, השאר את פרטייך בטופס המצורף לעמוד זה, ואנו נדאג לחזור אליך עוד היום עם כל הפרטים הרלוונטים, דגשים חשובים בנוגע לניתוח והמלצות למנתחים מומלצים בארץ, חינם וללא כל עלות מצדכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.