ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הפך בחמש עשרה השנים האחרונות להליך הרפואי הפופולרי ביותר בעולם, ולמעשה נטען לא מכבר כי במשך אותן שנים, כ-15 בהן מבוצע בארץ, בוצעו למעל ל-150 אלף ניתוחים מסוג זה. הסיבות הפופולריות ביותר בזכותן הפך הניתוח לכה פופולרי בקרב הכמהים לראייה מושלמת וללא דופי הנן עלויות נמוכות לעומת העבר, בטחון רפואי רב יותר שהגיע יחד עם התפתחות טכנולוגית משמעותית וכן משך החלמה קצר באופן ניכר לעומת העבר, אשר מאפשר לחזור לשגרה כמעט מלאה לאחר שבועיים – שבועיים מיום הניתוח. בכל הנוגע לניתוח הסרת משקפיים בלייזר כמה זה עולה היא שאלה נפוצה מאוד, אך יש לדעת כי מורכבת ממספר גורמים.

הסרת משקפיים בלייזר כמה זה עולה

אם אתם תוהים לגבי הניתוח, במאמר זה נפרוט בפניכם את הגורמים השונים אשר משפיעים על עלות הניתוח, בנקודות שלהן. בנוסף לכך, חשוב מאוד לבצע בחירה הוגנת ומושכלת של רופא \ מרפאת העיניים שעתידים לבצע את הניתוח, ולא חלילה ללכת שבי אחר מבצעים אטרקטיביים אשר עתידים לסכן אתכם. זכרו – הניתוח מתבצע באזור הרגיש ביותר וגופינו, ועל יש לבחור באיש רפואי בעל ניסיון רב בתחום ובהליכים מסוג זה.

כמה עולה ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

כמה עולה ניתוח הסרת משקפיים בלייזר – הגורמים המשפיעים על עלות הניתוח

-ניסיון המנתח: אחד הגורמים להם המשקל הגדול ביותר בחישוב עלות הניתוח, ונעה בטווח רחב. כמובן שחשוב לבחור במנתח ובמרפאה בעלי שם וכן ניסיון וותק בביצוע ההליך. עם זאת, לא חובה שתבחרו במנתח היקר ביותר, שכן אין זה בהכרח אומר כי הינו הטוב ביותר. מומלץ להשוות בין מספר מרפאות ומנתחים במידה הגיונית, ולבחור בינם. – סוג הטכניקה: כאמור בתחום ישנן טכניקות שונות לביצוע הסרת משקפיים בלייזר, ונבחרת לרב על פי מצב עיניו של המטופל והחלטת הרופא המבצע כמובן, בין הידועות ניתן למצוא; לאסק, לאסיק, אינטראלאסיק ופרסבילאסיק. טווחי המחירים בין הטכניקות השונות נעים בין 7,000 – 11,000 ש"ח. לקריאה מורחבת בנושא עלויות הטכניקות השונות – סוג הביטוח הרפואי: בעוד בעבר נגזר על מטופל לשאת בהוצאות ההליך במלואן, כיום, למעשה בשנים האחרונות, קופות החלו החלה לשאת בעומס ולהשתתף בעלויות ההליך. מומלץ לבחור, אם ניתן, במרפאה או מנתח אשר עובדים עם קופות החולים, ובכל ליהנות מסבסוד משמעותי של ההליך. אז עלתה בכם השאלה בנוגע לניתוח הסרת משקפיים בלייזר כמה זה עולה, ואנו מקווים שענינו לפחות על חלק מהשאלות שלכם. נשמח להמשיך ולסייע לכם, וזאת על מידע, חינם וללא כל התחייבות מצדכם, ממיטב המנתחים ומרפאות העיניים המובילים ביותר בתחום. למידע ופרטים נוספים, השאירו את פרטיכם בטופס המצורף באתר, ונשמח להשיב לכם על שאלה, עוד במהלך היום.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.