רבים משתמשים בעדשות מגע בשל בעיות עיניים שונות – בין אם קושי בראייה לרחוק או מקרוב, בעיית התמקדות באובייקט/פוקוס ובעיות ראייה או עיניים נוספות. בזכות הפיתוחים של השנים האחרונות אפשר לוותר על עדשות המגע. כל זאת בזכות הליך של הסרת משקפיים בלייזר, המותאם לאלה הסובלים מבעיות ראייה ומעוניינים להפסיק את השימוש בעדשות המגע. פורטל eyelaser4u מעמיד לרשותכם מידע רב בנושא, לרבות טיפים ועצות שונות שיעזרו לכם להחליט האם ניתוח אכן הפתרון המתאים לכם. מעוניינים להשוות מחירים בין האפשרויות הקיימות? השאירו את פרטיכם באתר.

עדשות מגע – מדוע זה לא כדאי

לא בכדי בוחרים רבים באפשרות של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. ישנם כאלה המשתמשים בעדשות מגע במקום במשקפיים ולו בשל העניין הוויזואלי וגם בשל הנוחות שהן מציעות. אולם, פעמים רבות דווקא עדיף לוותר עליהן ולחפש פתרון אחר. לצד היתרונות הרבים שבעדשות המגע, יש גם לא מעט חסרונות. שימוש בעדשות מגע מגדיל את הסיכוי לזיהומים שונים בעיניים. העדשות מהוות קרקע פורייה לזיהומים מסוגים שונים, העשויים להופיע שוב ושוב בעיין ואף לגרום לבעיות ראייה. מעבר לכך יש כאלה שרגישים לעדשות מגע ושימוש תכוף בהן עשוי לגרום לרגישות יתר בעיניים. הסיבה קשורה פעמים רבות לחומרים שמהם עשויות עדשות המגע, המשפיעים על העין עצמה. נקודה נוספת שכדאי לקחת בחשבון וחסרון בפני עצמו הוא העובדה שהן גם עשויות לגרום למחות עיניים. השימוש בעדשות המגע עשוי להוביל ליובש יתר בעין, מה שמחמיר מחלות עיניים קיימות ואף יכול לגרום לחדשות.

מדוע עדיף ניתוח על שימוש בעדשות מגע
עדשות מגע או הסרת משקפיים בלייזר?

פרמטר נוסף, ההופך את עדשות המגע ללא בהכרח פתרון מתאים לכל אחד ולחיפוש אחר רופאי עיניים המציעים אפשרות לניתוח הסרת משקפיים באמצעות לייזר, הוא העובדה שנדרשת הסתגלות ארוכה מאד לעדשות המגע. תהליך הסתגלות זה כרוך בלא מעט תופעות לוואי לא נעימות, כמו כאבי ראש, כאבים בעיין עצמה ועוד. בל נשכח גם את העובדה שעדשות המגע מונעות מחמצן להגיע באופן ישיר את קרנית העין. עובדה זו עשויה לפגוע בראייה בכל שלב. כמובן שיש גם את עניין ההוצאה הכספית, שיכולה להגיע לסכומי כסף גבוהים מאד. מי שמשתמש בעדשות מגע נדרש להוציא באופן קבוע סכום כסף גבוה מאד בכל שנה, סכום שיכול להגיע לאלפי שקלים. הדבר נכון בעיקר כשמעוניינים להשתמש בעדשות מגע איכותיות, שתספקנה את הפתרון הטוב ביותר במקרים של בעיות ראייה שונות.

מדוע עדיף ניתוח על שימוש בעדשות מגע – פתרון חלופי מושלם

מסיבות אלו ואחרות מציעה רפואת העיניים פתרון חלופי, המתאים לכל אלה המשתמשים בעדשות מגע בעקבות בעיות עיניים שונות. ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הינו ניתוח חדשני ומתקדם מאד הנעשה על ידי רופאי עיניים המתמחים בתחום. ניתוח זה הינו הליך קצר מאד המתאים לאלה הסובלים מבעיות עיניים וראייה מסוגים שונים. הניתוח מחליף את עדשות המגע ואת המשקפיים ומהווה פתרון לטווח הארוך. מכיוון שמדובר בניתוח בלייזר אפשר לבצע אותו גם במקרים בהם הקרנית דקה מאד וגם במקרים של יובש כרוני בעיניים. ניתוח הסרת משקפיים באמצעות לייזר הוא ניתוח מדויק מאד שתוצאותיו מצוינות. חשוב להקפיד כמובן גם לבחור את רופא העיניים המתאים לביצוע ההליך כדי ליהנות מיתרונותיו הרבים.
ניתן לראות שלצד יתרונות השימוש בעדשות המגע, יש גם לא מעט חסרונות ההופכים אותן לפתרון שאיננו בהכרח נכון ומתאים לכל אחד. בחירה באפשרות של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר היא אפשרות מצוינת, שבה בוחרים בשנים האחרונות לא מעט נשים וגברים ובטווח רחב מאד של גילאים – צעירים ומבוגרים כאחד.

שירותים קשורים:

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.