עברתם את כל השלבים בדרך, החל מקבלת ההחלטה הראשונית להסיר את המשקפיים, ייעוץ עם חברים ומכרים בנוגע למרפאה \ המנתח המתאימים לכם ביותר, פגישת הייעוץ בה תקבלו את מלוא המידע בנוגע להליך ועד ליום הניתוח המיוחל. לאחר שהניתוח עבר בהצלחה, חשוב להיות מודעים למגבלות; מה מותר ומה אסור, על מה צריך להקפיד בתקופה שלאחר הניתוח, וכמובן מה צריך לעשות על מנת לקצר ככל הניתן את משך ההחלמה. אמנם השלב הניתוחי חלף, אך החשיבות של שמירה על העיניים ומתן מנוחה, הגעה לבדיקות מעקב בחודשים של הניתוח, הינה עצומה על מנת לאפשר לעיניים להחלים באופן מלא.

המגבלות שלאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

הימים הראשונים שלאחר הניתוח :

לפני תחילת הניתוח, יוזלפו לעינכם טיפות אשר תפקידן לאלחש ולהפחית כאבים בזמן ההליך. תוצאתן של טיפות הינה איבוד תחושה קלה בעיניים, וכן ראייה מטושטשת, ולכן חשוב לבקש מחבר \ בן משפחה שייקח על עצמו את תפקיד הנהג בדרך חזרה הביתה. לרב, תלוי בטכניקה בה תבחרו, תרגישו תחושות עקצוץ לא נעימות וראייה מטושטשת בשעות שלאחר הניתוח, ותחושה לא נוחה בעיניים (לעיתים אף מלווה בכאב) בימים שלאחר ההליך – תחושת אשר בהן ניתן לטפל על ידי משככי כאבים וכן טיפות הרגעה מיוחדת אותן תקבלו מידי הרופא המנתח.

המגבלות שלאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

בשלושת השבועות הראשונים שלאחר הניתוח תהיו מחויבים, על פי לוח זמנים, לטפטף לעיניים (3-5 פעמים ביום) טיפות עיניים (אף אנטיביוטיות) אשר מטרתן לסייע בהחלמה המלאה של העיניים. בנוסף, יש להמעיט, ואף להימנע, מחשיפה מוגברת לאור השמש וכן משפשופן בימים הראשונים שלאחר הניתוח להסרת המשקפיים.

בדיקות מעקב בשבועות \ חודשים שלאחר הניתוח

בדיקות מעקב הנקבעות על ידי הרופא המנתח הינן קריטיות עבורכם לתהליך ההחלמה של העיניים אחרי הניתוח להסרת המשקפיים. לוח הזמנים לפגישות המעקב נקבע למפרע כבר ביום הניתוח לחודשים העתידיים (פגישה ראשונה תיקבע כבר יום לאחר הניתוח). בפגישת המעקב יבוצעו מספר בדיקות של האישון, וכן בדיקת ראייה על מנת לקבוע את תוצאות הניתוח. במקרים מסוימים, אך הינם נחשבים לנדירים במיוחד, יש צורך, בהתאם לתוצאות, בניתוח החירום.

חשוב להדגיש כי משך ההחלמה נע ומשתנה בין מטופל אחד למשנהו, וכן תלוי גורמים מסוימים (סוג הטכניקה, מין המטופל, מספר העין וכן מצב הראייה ההתחלתי). ברובן המוחלט של הטכניקות תורגש שיפור ראייה משמעותי כבר לאחר מספר ימים מיום הניתוח, אך ניתן להכליל ולומר כי העיינים מגיעות למצב החלמה מלא לאחר 3-4 חודשים.

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.