האם צילינדר בעיניים הוא הבעיה או הפתרון לבעיה? כשמוסר המידע מדבר אתכם על כך, על איזו בעיה רפואית הוא מדבר מבלי שהוא יודע? התשובה היא פשוטה מאד: מדובר באסטיגמציה. זוהי בעיית ראייה רפואית לפיה אור שמוקרן בזווית אופקית פוגע כמו שצריך, ישירות בקרנית, ואלו אור שמוקרן אנכית פוגע רק בסמוך לה ועל כן קשה יותר לראות אותו. צילינדר בעיניים הוא מדידה לצורכי פתרון בעיית האסטיגמציה.

מהו צילינדר וכיצד הוא פוטר אותנו מליקוי האסטיגמציה?

צילינדר היא עדשה דמיונית בצורת גליל בה משתמש הרופא בעת הניתוח כדי להסיר בעיות אסטיגמציה במהלכו. לקוי הראיה הסובל מהבעיה ייבדק על ידי הרופא שלו אשר יחשב ממש במדויק עד כמה לקויה הראייה האופקית שלו ועד כמה לקויה הראייה האנכית, ימדוד זאת במספרים וידאג לתקן את הקרנית בניתוח בהתאם לכך, על מנת שהיא תתפקד ללא דופי לאחריו.

צילינדר בעיניים

כיצד הרופאים מטפלים בפועל באסטיגמציה של הפציינטים שלהם?

הם יישמו ניתוח לייזר. בעודם מבצעים ניתוח לייזר צילינדר מתאים לעינו
של המנותח יחושב אך לא לצורכי אספקת העדשה למנותח, אלא לצורכי
יישום הניתוח כך שהעין של המנותח תראה פיקס לאחריו.
בהליך ניתוח לייזר צילינדר מדידת לקות האסטיגמציה היא הפתרון לבעיית
קוצר הרואי אם סיבת הניתוח היא אכן זו, ולא לקות ראייה אחרת.

ניתוח הסרת משקפיים עקב צילינדר בעיניים (אסטיגמציה) ומחירו

הניתוח מורכב מכמה סעיפי תמחור שניתן בפשטות לחלקם לשניים:
מה שהרופא שלכם קבע, בניכוי הסבסוד. הרופא קובע את שהוא קובע
בהתבסס על חוקי השוק הפרטי: ביקוש הניתוח, שעת העבודה שלו, עלות חומרי הייצור וכד'. אתם אולי תשלמו פחות מכך, אם בקופת החולים
בה אתם חברים קיים מסלול מסובסד לניתוח עקב צילינדר בעיניים.
בישראל, זו הדרך להוזיל את עלות הטיפול. על הסרת משקפיים בלייזר מחירים לא זולים ולא פשוטים הם שניתנים תחילה,  וסבסוד קופ"ח מקל עליכם כצרכני השירות.

מדוע כדאי לעשות ניתוח ולא שיטת תיקון ראיה אחרת?

משום שכל השיטות האחרות הן זמניות ולא אפקטיביות עד כדי פתרון מוחלט של הבעיה. למשל, קיימות עדשות מגע לשיפור הראייה, אך הן זמניות, דורשות חילוף, ואינן מספיקות בשביל לבטל רישומים לאזרח ברמת המדינה: להכריז עליו כקביל לקורס טייס או כבעל רישיון נהיגה ללא סעיף מוגבלות בראייה. בקרב לא מעט מועמדים לטיפול הסרת משקפיים בלייזר מחירים הם בעיה של ממש, אבל חצי הכוס המלאה היא שלא מעט מעוטי יכולת מעידים עד היום שזה מה שהציל להם את הראיה.

צילינדר בעיניים ניתוח: הבנת העלות, השיטות והיתרונות

ההליך הכירורגי סייע למאות קצרי רואי לשוב למוטב!

באמצעות ניתוח לייזר צילינדר המנותח הוא שנמדד, ולפיו מיושם ההליך. הדבר תרם תרומה מכרעת למנותחים רבים שביקשו להסיר משקפיים, בין מטעמי קבלה לקורס טייס ובין מטעמי השמטת סעיף הרכבת המשקפיים ועדשות המגע ברישיון הנהיגה. כעת, כל שנותר לנו הוא להסביר לכם כיצד נקבעים עבור הסרת משקפיים בלייזר מחירים.

המלצה חמה להבטחת המחיר הטוב ביותר

אל תרוצו לקופת החולים שלכם לאחר התשובה הראשונה שתתקבל בטלפון. המתינו בסבלנות, שוחחו עם לא מעט מרפאות, בואו לכמה שיותר פגישות אבחון בהן, ואז תוכלו להיות חכמים יותר, ולכוון למרפאה בה המחיר הוא הטוב ביותר עבורכם. כמי שעתידים להיות מנותחים באקט כירורגי כה יקר, זו העצה החכמה ביותר שלנו אליכם. צוות פורטל – eyelaser4u ישמח לענות על כל שאלה בנושא ולהפנות אתכם למרפאות שנמצאות בהסדר עם קופות החולים לפי בקשתכם להמשך טיפול והשוואת מחירים.

השירות ללא עלות וללא התחייבות מצד הגולש!! צור קשר!

אנו בהתקשרות מול מרפאות רבות באזור הצפון וחיפה, הדרום, באר שבע, אשקלון ואילת, המרכז, תל אביב,רמת גן והסביבה ועוד.

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.