הסרת משקפיים בלייזר הינו אחד הניתוח הפופולריים ביותר בשוק. מיליוני אנשים המרכיבים משקפיים חולמים להסירם וליהנות מהאופציה לראות באופן חד ולמרחק ללא כל אביזר עזר. כיום, עם ההתקדמות העצומה של הרופאה האופטית, ניתן ליהנות מטכניקות המבצעות כניסה מינימלית, תוך כדי ההנאה ממחירים נוחים ומשך החלמה מופחת משמעותית מאשר בעבר. ריכזנו עבורכם מספר שאלות נפוצות בנושא הסרת משקפיים בלייזר, תיהנו.

הסרת משקפיים – שאלות ותשובות

מאיזה גיל ניתן לבצע את הניתוח?

מומלץ להמתין עד לגיל 18 (ובמקרים מסוימים ניתן לפני), מאחר וטרם לו העין עדיין גדלה ומספרה לא התייצב.

מי מתאים לעבור הסרת משקפיים בלייזר?

30% מבעלי המשקפיים יימצאו כלא מתאימים לעבור את הניתוח, לרב מפאת קרנית דקה ומספר ראייה גבוה מדי. בכל מקרה, יש לעבור בדיקת התאמה מקיפה אשר בסיומה תקבלו תשובה וחדה באשר לכשירותכם לעבור את ההליך.

האם השינוי בראייה הינו מידי?

מהירות השינוי בראייה לאחר הניתוח תלויה כמובן בסוג הטכניקה, אך לרב יש להמתין מספר ימים עד לקבלת ראייה חדה. מבין מגוון השיטות, באם תעברו את הניתוח בשיטת הלאסיק, תוכלו להרגיש בשינוי כבר בדקות שלאחר סיום הניתוח.

לאחר כמה זמן אפשר לנהוג?

לפני הניתוח יוזלפו לעיניכם טיפות המרחיבות את האישונים, לביצוע נוח יותר של ההליך, אשר גורמות לטשטוש בעקבותיו לא תוכלו לנהוג. על כן, חשוב לבקש מחבר קרוב להתלוות אליכם ביום זה.

מהי השיטה הפופולרית ביותר?

בעוד בשוק ישנן טכניקות מתקדמות ובטוחות יותר להסרת משקפיים, שיטת הלאסיק נחשבת לפופולרית ביותר מעולם, עם מעל לעשרים שנים בשוק.

כמה הניתוח עולה?

כמובן המחיר משתנה ונע בהתאם לטכניקות, אך ניתן להכליל ולומר כי טווח המחירים הינו בין 6,000 – 11 אלף ₪. גורמים נוספים, כאמור, משפיעים על המחיר ובהם מוניטין הרופא, סוג הביטוח הרפואי ומיקום המרפאה.

מי לא מתאים לעבור את ההליך?

כ-30% מבין בעלי המשקפיים שירצו להיפטר מן המשקפיים יימצאו כלא מתאימים לעבור את הניתוח. למרות המגבלה, ישנן בשוק חלופות לכך, הכוללות טיפולים לחיזוק הקרנית ואף ניתן לשקול לעבור השתלת עדשות.

אילו תופעות לוואי יש לניתוח?

תופעות הלוואי בימים הראשונים של הניתוח מלווים בראייה מטושטשת, יובש בעיניים ותחושת צריבה, אשר, באם תהליך ההחלמה מתנהל כסדרו, חולפות לחלוטין בתום שבועות בודדים. חשוב להישמע להוראות הרופא ולהזליף את הטיפות שתקבלו בזמן סדור.

כמה זמן אורך הניתוח?

תלוי בטכניקה המשמשת להסרת המשקפיים בלייזר, בין 7-20 דק.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.