פרסביופיה זוהי תופעה רפואית האופיינית לגילאי 40 ומעלה, בה העין מאבדת מיכולתה להתמקד בעצמים שונים הנמצאים בסביבתה כתוצאה מהיחלשות גמישות עדשת העין. תופעה זו מוכרת גם בשם זוקן ראיה וניתן להתגבר עליה על ידי הרכבת משקפיים. עם זאת אנשים רבים אשר סובלים מפרסביופיה אינם מעוניינים במשקפיים כפתרון ולכן פונים לאפשרות נוספת שעומדת לרשותם והיא טיפול בזוקן ראייה פרסביופיה על ידי ניתוח הסרת משקפיים בשיטת פרסבילאסיק.

הסרת משקפיי ראייה בלייזר לטיפול בזוקן ראיה

טיפול בזוקן ראייה פרסביופיה
טיפול בזוקן ראייה פרסביופיה

ניתוח זה מהווה מעין סוג של חידוש היות והוא מסייע לעצב את קרנית העין בצורה מולטי פוקלית. במהלך הניתוח נעשה שימוש בטכנולוגיה חדשנית אשר מזהה את מיקומה של הקרנית בשלושה ממדים, כך גם אם הנכם סובלים מפגיעה בראייה לטווח רחוק וגם אם מפגיעה לטווח קצר, בעזרת הניתוח ניתן יהיה להחזיר את הראיה לשתי העיניים.

טיפול בזוקן ראייה פרסביופיה על ידי הסרת משקפיים בלייזר

ישנם יתרונות רבים:

  • 70% אחוזי הצלחה
  • מתן מענה לבעיות קוצר ורוחק ראיה
  • חיסכון משמעותי היות ואין צורך בקניית משקפי מולטיפוקאל

כמו כן מדובר בהליך אשר אינו כולל התערבות כירורגית ופולשנית המבוצע תחת הרדמה מקומית בלבד.

למי הניתוח מתאים?

ניתוח הסרת משקפיים בשיטת פרסבילאסיק מתאים בעיקר לאנשי מבוגרים מעל גילאי 40 אשר מרכיבים משקפי ראיה. הליך זה מיועד לטפל בזוקן ראיה, אינו כולל זמן החלמה רב כאשר ברוב המקרים, יש צורך רק בטיפול אחד על מנת להשיג את התוצאה הרצויה.
על פי רוב תוצאותיו של הניתוח נשמרות לזמן רב כאשר רק במקרים חריגים יהיה צורך לעבור תיקון.

מהם שלבי הטיפול?

במהלך ניתוח הסרת משקפיי ראייה בלייזר אין התערבות כירורגית פולשנית, אין חותכים את הקרנית אלא מעצבים אותה מחדש על ידי השימוש בלייזר ובכך מחזירים לה את היכולות המולטיפוקליות שאיבדה. הניתוח מבוצע תחת הרדמה מקומית אשר לאחריה הרופא המטפל יסרוק את העין והרשתית בעזרת מכשיר IR מיוחד.

הנתונים אשר יתקבלו לגבי שכבת הרשתית של המטופל יעברו אל זרוע רובוטית על מנת לאפשר דיוק מוחלט בעיצוב הקרנית מחדש. על פי רוב, השינוי מורגש מיד בתום הטיפול ו – 70% מהמטופלים כבר לא זקוקים להרכיב משקפי ראייה לאחריו.

על הכנות לניתוח, זמן החלמה וסיכונים אפשריים

לפני טיפול בזוקן ראייה פרסביופיה על ידי הסרת משקפיים בלייזר יש לעבור בדיקת עיניים מקיפה על מנת לקבוע האם המטופל מתאים לניתוח ובמידה וכן הרופא ימליץ לעבור את התהליך. ביום הניתוח של הסרת משקפיים בשיטת פרסבילאסיק מבצעים אלחוש וניקוי יסודי של אזור העין. הניתוח אינו דורש תקופת החלמה ולמעשה ניתן לחזור לשגרה כבר באותו היום. כאמור כמו בכל הליך רפואי גם לניתוח הסרת משקפיי ראייה בלייזר עלולים להיות סיכונים ותופעות לוואי אולם במידה ובוחרים במקום מקצועי ונשמעים להוראות הרופא ניתן להימנע מכך. בין תופעות הלוואי שיתכנו: טשטוש בראיה, צילינדרים או סנוור.

כמה יעלה טיפול בזוקן ראייה פרסביופיה בשיטה זו?

המחירים של הטיפול משתנים ממקום למקום זאת בשל משתנים שונים ומגוונים ביניהם המקום בו בוחרים לטפל, גובה ההשתתפות של קופת החולים במידה וקיימת זכאות ומידת מקצועיותו של הרופא המנתח. בחירת המקום הנה קריטית להצלחתו של טיפול בזוקן ראייה פרסביופיה על ידי הסרת משקפיים בלייזר ולכן חשוב שתהיה זו בחירה נבונה. מומלץ לפנות לכמה מקומות במקביל על מנת לקבל הצעת מחיר, המלצות ולא חשוב פחות להתרשם בעצמכם מהמרפאה.

רוצים לקבל מידע עדכני ומקצועי בנושא זה? חסכו מכם זמן יקר בחיפוש עבור תשובות
ממטופלים אחרים שלא בהכרח עם אותה בעיה בדיוק ותנו לנו לעזור! על מנת לקבל עזרה בנושא
יש להשאיר פרטים בטופס צור קשר באתר ונציגנו ישמחו לענות על כל שאלה!!

השירות שאנו מספקים לגולשים הוא ללא עלות וללא התחייבות !!

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.