מאז נכנס לחיינו, לפני כ-20 שנה, ניתוח הסרת משקפיים בלייזר תפס תאוצה והפך לאחד הניתוחים הפופולריים והמבוקשים ביותר. באם אתם חולמים להסיר את המשקפיים, ובפעם הראשונה לקום בבוקר ופשוט לראות ללא בעיה, דעו כי כיום הניתוח זמין מתמיד מבחינת גורמים רבים, ובהם המחיר, טכניקת הביצוע וכמובן משך ההחלמה. בנוסף, גם תופעות הלוואי והסיכונים בעקבות ביצוע הניתוח הינם מופחתים באופן משמעותי מאשר בעבר, מה שמושך אנשים רבים יותר לביצוע ההליך.

על אף ההתקדמות העצומה והיצע הטכניקות בשוק, יש לזכור כי מדובר בהליך כירורגי באיבר העדין והמורכב ביותר שלנו, ויכול להיות מלווה בסיכונים משמעותיים. החלמת העיניים אמנם קלה יותר מאשר בעבר, אך מחייבת השגחה, וטיפות אנטיביוטיות מספר פעמים ביום. בנוסף, בימים שלאחר הניתוח, העיניים לרוב יהיו יבשות ויצרבו, תופעות אשר חולפת לאחר כשבוע. ניתן כיום למצוא בשוק שתי טכניקות להסרת משקפיים ללא ניתוח – אורת'ו קיי ונוירוויז'יון.

יתרונות הסרת משקפיים ללא ניתוח

  • השיפור בראייה הינו מידי.
  • אין כל סיכונים \ תופעות לוואי.
  • מחירים מופחתים משמעותית.
  • הטכניקות נחשבות לבטוחות הרבה יותר מאשר השיטות הכירורגיות השונות.
  • בעוד ניתן לבצע ניתוח להסרת משקפיים רק מעל גיל 18, טכניקות אילו אינן מוגבלות בגיל.

טכניקות הסרת משקפיים ללא ניתוח

אורת'ו קיי (Ortho K) – בשונה משיטות אחרות להסרת משקפיים ללא ניתוח, אשר אינן מספקות קבלות, שיטה זו נחשבת למוכחת. בבסיס השיטה ישנן עדשות אשר יש ללבוש במהלך הלילה, ומטרתן לבצע, באופן זמני, תיקון של הקרנית (ומחזיק משך זמן של יום שלם). הרעיון מאחורי השיטה הוא מתן אפשרות לכניסת חמצן בין העדשה המלאכותית לקרנית, ובכך להביא ליישורה באופן זמני. חשוב להדגיש – אין כל התחייבות בשיטה מצדכם, ובידכם ההחלטה באם לשים אותן או לא, כך שבאם העיניים רגישות או צורבות ביום מסוים – תוכלו לוותר על כך ולבחור במשקפיים או בעדשות רגילות ליום שלמחרת.

נוירוויז'יון (Neurovision) – השיטה פועלת, בשונה מטכניקת האורת'ו קיי, על מרכז עיבוד התמונה במוח ולא על העין עצמה. השיטה מאמנת ומלמדת מחדש את האזור במוח האחראי על עיבוד התמונה (ה-Cortex) להבינה בצורה טובה יותר, ובכך להביא לשיפור משמעותי בראיית המטופל (ניתן להשיג שיפור של בין מספר – מספר וחצי לאחר סיום משך הטיפול). האימון מתבצע מול תוכנה המותקנת במחשבו של המטופל אשר מותאמת באופן אישי למצב ראייתו, ובפיקוח של מומחה. היתרון הגדול של טכניקה זו הינו בכך שלאחר סיום משך האימון, אשר אורך כחודש – חודשיים, המוח מתרגל ו"זוכר" אותו למשך זמן רב כך שאין צורך בחזרה על התרגילים.

הסרה ללא חתכים בשיטת EBK – שיטה פרי פיתוח ישראלי ובהצלחה בינלאומית. שיטת הסרת ללא צורך בהליכים כירורגיים פולשניים (ניתוח) ללא חתכים. שיטה זו נמצאה יעילה מאד ובטוחה מאד כמעט ללא סיכונים ותופעות לוואי. ההליך אורך כ-20 שניות לכל עין ולאחר ההסרה ניתן לחזור מיד לשגרת חיים מלאה ללא החלמה.

רוצים לדעת עוד? רוצים לקבל הצעות מחיר לאחד מסוגי הטיפול ללא כל עלות והתחייבות מצידכם? השאירו לנו פרטים בטופס צור קשר באתר ותתחילו ליהנות עוד היום ולקבל את כל המידע ללא כל מאמץ מצידכם! השירות אינו כרוך בתשלום מצידכם וללא התחייבות כלל. צור קשר!

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.