אם גם אתם נמצאים בכמה שעות או מספר ימים לא רב התאוששות מניתוח הסרת משקפיים בלייזר, או שאתם עתידים לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ומעוניינים לדעת מה צפוי לכם בהתאוששות וכיצד ניתן לייעל אותה, לפניכם סקירה נרחבת של תופעות הלוואי השונות והדרכים להתמודד עמן. לא כל פציינט יפגוש באותן תופעות לוואי, וייתכנו פציינטים שכלל לא יחושו באי סדרים כלשהם לאחר הניתוח, והם יזכו, למעשה, בעין חדשה ללא כל מכשול. יחד עם זאת, מי שכן סבל מתופעות לוואי ניחן כמי שספג את אותן תופעות עם שינויים קלים, ולכן החלטנו להעלותן על הכתב על מנת להקל עליכם, מנותחים ומנותחים לעתיד לבוא.

משאירים פרטים בטופס שלפניכם ומיטב מומחי כירורגיית העין ממרפאות שונות ישובו אליכם במיידי.


התאוששות מניתוח הסרת משקפיים בלייזר

הבהוב או ראיית הבזקים בעין אחרי הניתוח

עבור חלק מהפציינטים זה עשוי בהחלט לקרות אך אל תדאגו: זה לא בהכרח כשל בניתוח, וברוב המקרים זו אפילו תופעת לוואי תקינה לחלוטין, אף על פי שתמיד יש את אותם מנותחים שכלל לא חוו זאת. העין צריכה להתרגל למצבה החדש, כלומר לעובדה שהקרנית יותר שטוחה ומאפשרת שדה ראייה רחב יותר. כעבור 7-10 ימים התופעה צריכה לחלוף לחלוטין עם הקלה הדרגתית בהבזקים ובנוף הזוהר שלפניכם. אם התופעה לא חלפה כעבור פרק זמן זה יש לחזור לאותה מרפאה המיישמת הסרת משקפיים בלייזר לבדיקה חוזרת.

התאוששות מניתוח הסרת משקפיים בלייזר – עקצוצים וגירודים

תופעת הלוואי הזו היא כמעט כוללנית לכל מנותח, להוציא בודדים שלמזלם לא חוו אותה. כמו בכל ניתוח אחר, ישנם עקצוצים וגירודים שונים כלפי חוץ, וכמוהם גם בתוך העין. מומלץ להימנע כ– 10-14 ימים לפחות מחשיפה לשמש באינטנסיביות ושהייה באזורים עם מרבצי אבק. שחייה וצלילה במקורות מים מקורים כמו בריכות וג'קוזי – אפשריות. שטיפת העין בטיפות אנטיביוטיות, תחליפי דמעות וסטרואידים שיתקבלו מן המרפאה – נדרשת לסיוע להחלמה מתופעת לוואי זו.

שאלה של מנותחים לא מעטים: חוסר שביעות רצון מהראייה נחשבת תופעת לוואי?

התשובה לכך היא, כמו בכל נושא רפואי אחר, "תלוי": ראיה שאינה ברמה הנדרשת על פי המצופה מהניתוח היא תופעה שלא רק שהיא חלק מהתהליך, היא צפויה להימשך כ– 3 חודשים עם שיפורים הדרגתיים. בתום רבעון ימים, כל ניתוח הסרת משקפיים שנעשה בצורת תקנית צריך להוביל לראייה בתנאים משופרים, ועל פי המתווה שהובטח לך בניתוח. אם כעבור 90 ימים, כאמור, זה לא קרה, פנה למרפאה המטפלת לאבחון חוזר. מומלץ, גם במהלך אותם 90 ימים להגיע לאבחונים, ובדיקות ראייה לשם ביקורת על מנת שהרופא יוכל לתת אינדיקציה האם זו תופעת לוואי תקנית, כחלק מהליך השיקום, או שיש כאן תקלה שדורשת התערבות רפואית חוזרת.

התאוששות מניתוח הסרת משקפיים בלייזר

מדד הפופולריות של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

בהשוואה לניתוחים אחרים

זהו ניתוח הנחשב מאד פופולרי ויש לכך לא מעט סיבות. ראשית כל, ישנם תפקידים בצבא אשר כבר הידועים כמסננים לרעה מועמדים המרכיבים משקפיים דקים כעבים. הדוגמה הבולטת ביותר היא טייס בחייל האוויר, וישנם אינספור סיפורים על פסולים לשירות בקרבי בשל פרופיל בריאותי נמוך שהחליטו לשפר את הראייה באמצעות הניתוח כדי להוסיף עוד כמה נקודות למדד הזה על מנת לנסות להתקבל לשירות בתחום המבוקש עבורם. שנית, גם בקרב מבוגרים יש לא מעט סיבות להסיר משקפיים כגון קריאה ללא משקפי קריאה, הסרת חובת הרכבת המשקפיים מרישיון הנהיגה, ועוד. בשל כל אלו, כמות הפונים לניתוח הולכת וגוברת, ועם שכלול אופן פעולת קרן הלייזר ברבות השנים הניתוח רק הולך ונעשה יותר בטוח ויותר מדויקעד כאן התאוששות מניתוח הסרת משקפיים בלייזר ותוכלו לקרוא מאמרים נוספים בנושא.

מאמרים נוספים בנושא הסרת משקפיים בלייזר:

כמה עולה ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

בדיקת התאמה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר דרך קופת החולים

הסרת משקפיים באמצעות לייזר

מחירים

רוצים לקבל מידע עדכני ומקצועי בנושא זה? חסכו מכם זמן יקר בחיפוש עבור תשובות
ממטופלים אחרים שלא בהכרח עם אותה בעיה בדיוק ותנו לנו לעזור! על מנת לקבל עזרה בנושא
יש להשאיר פרטים בטופס צור קשר באתר ונציגנו ישמחו לענות על כל שאלה!!

השירות שאנו מספקים לגולשים ללא עלות

וללא התחייבות !!

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.