ניתוח הסרת משקפיים בלייזר נחשב לפופולרי ביותר מבין שלל הניתוחים המבוצעים מדי שנה בארץ, ומבוצע עשרות אלפי פעמים במהלכה, בעשרות מרפאות המומחים הנמצאות סביבנו. ניתן להכליל ולהגיד כי כל אחד המרכיב משקפיים היה שמח אם היו נעלמות כך לפתע, וניתנה לו היכולת לראות ללא כל אביזר עזר (נסו רגע לדמיין כמה נחמד העניין יכול להיות). הניתוח נחשב בטוח במיוחד, ומקרים בהם נוצר נזק למטופל ניתן למצוא ביחס של 1: עשרות אלפי טיפולים, כך שבאם הנכם חוששים – אין כל חשש ממשי.

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מי מתאים ?

באם בעבר ההליך היה מיועד אך ורק לטיפול בבעיות ראייה קלות, ובהן אסטיגמציה, וקוצר ורוחק ראייה, כיום ניתן לטפל גם בבעיות ראיה כבדות יותר, וזאת בזכות התקדמות הטכנולוגיה המעורבת בכך. באם אינכם בטוחים האם אתם מתאימים לעבור את ההליך, תוכלו לעבור בדיקת התאמה פשוטה, על מנת לקבוע ללא כל ספק, ולקבל תשובה ברורה בנושא.

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

החלמה לאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

בטווח המידי שלאחר הניתוח, המטופלים ירגישו גרד קל – בינוני, ואף תחושת צריבה, תופעות אשר הינן טבעיות, ולרב חולפות בפרק זמן של שבוע מיום הניתוח, וזאת בזכות טיפות הרגעה אשר תפקידן להקל עליכם לעבור תקופה זו ללא טרדות, או להפחיתן ככל הניתן.

בפרק זמן של שבועות מיום הניתוח, ההחלמה עתידה להסתיים במלואה. כבר לאחר מספר ימים תזכו ליהנות מראייה חדה יותר, אשר רק תתמקד ככל שיחלפו הימים,  עד אשר אזור יגיע לידי החלמה מלאה.

בתור מטופלים אשר עתידים לעבור את הניתוח, חשוב לדעת כי ישנן תופעות לוואי נורמליות אשר באות לידי ביטוי בשעות – ימים שלאחריו, וכוללות גרד, אדמומיות, יובש קל וטשטוש בראייה. באם התופעות חורגות מפרק הזמן הנורמלי מעת ביצוע הניתוח, ההמלצה הינה לגשת למרפאה ולהיוועץ עם המנתח באופן מידי.

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר – מחירים

מחירי הסרת משקפיים בלייזר הינם דינאמיים, ונקבעים הן על פי המרפאה, והן על פי – סוג הטכניקה. ההמלצה הינה לוותר מראש על ההצעה הזולה ביותר, פשוט ומהסיבה שאם זה זול מדי – זה לא כדאי. בטרם קבלת ההחלטה בנוגע למרפאה המועדפת עליכם, חשוב ביותר לחייב את המרפאה להציג את כל האישורים והתעודות המאשרות כי המרפאה, וכן הרופאים המועסקים בה, הינם בעלי סמכות לביצוע הניתוח.

טווח המחירים נע בין 7,000 – 11,000 ₪, שכן, כאמור, עתידים להשתנות בהתאם לגורמים הרלוונטיים. התחרות בין הרופאים ומרפאות המומחים בעיצומה, ואתם המרוויחים הגדולים מכך. התחילו להשוות בין המרפאות, תורו אחר מבצעים, פתחו אוזניים והתייעצו עם חברים ואנשים אשר עברו את הטיפול, עד למציאת המרפאה המועדפת עליכם, הן מבחינת המחיר והן מבחינה מקצועית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.