קוצר ראייה הוא פגם שניתן להתמודד עמו במגוון דרכים שלכל אחת מהן יתרונותיה וחסרונותיה היא. באמצעות פגישה עניינית וממוקדת של רופא עיניים ניתן יהיה להתאים את הפתרון האולטימטיבי לצרכי המטופל. בין שמדובר בהתאמת משקפיים, עדשות או ניתוח הרי שהנחייתו של רופא עיניים מקצועי בעל ניסיון הינה מהותית לבחירת המענה ההולם ביותר לצרכים האישיים.

בשנים האחרונות יותר ויותר פציינטים וקצרי ראייה מעדיפים לעבור ניתוח חד פעמים המעניק חופש מוחלט מהצורך בהרכבת משקפיים או עדשות. לפני שמחליטים על ניתוח הסרת משקפיים באמצעות לייזר, כדאי לבדוק מה אתם באמת יודעים על ההליך. מאחר ומדובר בתהליך רפואי לא פשוט, המצריך השקעה של כסף, זמן ובאי נעימות זמנית לקראת הניתוח ולאחריו. ריכזנו עבורכם מספר שאלות נפוצות בנוגע לניתוח שיכולות להקל על הבחירה.

הסרת משקפיים באמצעות לייזר

מה קורה בניתוח?

ניתוח להסרת משקפיים בלייזר כולל שני שלבים עיקריים: בראשון, הרופא פותח את הקרנית ובשלב השני קרני הלייזר מעצבות מחדש את פני הקרנית.

האם ניתוח לייזר מתאים לכולם?

הסרת משקפיים באמצעות לייזר – על מנת לעבור ניתוח לייזר יש לעבור בדיקה אישית הנמשכת שלוש שעות ומוודאת כי אין מניעה פיזיולוגית לביצוע הבדיקה. כמו כן, רשאים לעבור את הניתוח בני 18 ומעלה אשר להם מספר יציב במידת המשקפיים במשך חצי השנה האחרונה לפחות.

מה הסיכויים לנסיגה בראייה לאחר ביצוע הניתוח?

הסיכויים שתחול נסיגה בראייה לאחר הניתוח הם קטנים למדי, ולמעשה, במידה וישנה נסיגה בראייה – סביר להניח שזו הייתה מתרחשת גם אלמלא הניתוח והיא אינה קשורה אליו באופן ישיר. נסיגה זו מתרחשת עקב התארכות העין. כיום, מקובל לומר כי 1.5% מהמנותחים חווים נסיגה בראייה זמן מה לאחר הניתוח.

האם ישנה דרך להאט את הנסיגה בראייה?

נכון להיום לא התגלתה דרך המאפשרת לשלוט בנסיגה בראייה המתרחשת לאחר הניתוח, אולם ישנן תקוות לפתרון הבעיה מכיוון של הנדסה גנטית. פיתוחים אלו, אם יתאפשרו, יתרחשו רק בעתיד.

איזו שיטת ניתוח היא הטובה ביותר?

נכון להיום ישנן שתי שיטות ניתוח עיקריות: שיטת שיוף ושיטת החיתוך. בשיטת השיוף מקלפים את השכבה העליונה של הקרנית, היא שכבת האפיתל. בשיטה השנייה הטיפול מבוצע בעובי הקרנית ולא בשכבה העליונה. השיטה הטובה ביותר עבור כל אחד הינה תוצאה של התאמה אישית.

למידע נוסף על הסרת משקפיים בלייזר חזרו לדף הבית בו מאמר מורחב יותר בנושא הסרת משקפיים בלייזר.

לקריאה של מאמרים נוספים וחשובים בתחום:

הסרת משקפיים בלייזר מחירים

הסרת משקפיים בלייזר המלצות

הסרת משקפיים בלייזר סיכונים

הסרת משקפיים בלייזר מכבי

הסרת משקפיים בלייזר כללית

הסרת משקפיים בלייזר דרך קופות החולים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.