בסבסוד קופת חולים נדרשת מאד לשם הורדה משמעותית של מחיר הניתוח. בשונה ממדינות רבות בעולם, בהן הרפואה היא פרטית לחלוטין, ישראל התברכה בקופות חולים המאפשרות מחיר זול עבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מאוחדת. במשמרת הנוכחית של נשיא ארה"ב, ברק אובמה, אשר מסיים בימים אלו את תפקידו, הונהגה רפואה ציבורית כמו בישראל אשר זכתה לשם הלעג "אובמה קאר". על אף ההתנגדות של חלקים נרחבים בציבור בארה"ב, הוזילה תכנית זו את מחירי הטיפולים הרפואיים בה, וכיום אנו רואים יותר ויותר מדינות בעולם העוברות לרגולציה ציבורית ברפואה. התוצאה היא כמובן כי עבור הסרת משקפיים בלייזר מחירים אטרקטיביים נגישים לכל צרכן

בכתבה זו נדברת על הסרת משקפיים בלייזר מאוחדת, מחירים וכל המידע בנוגע להשתתפות קופת חולים מאוחדת בניתוח לייזר בעיניים.

רוצה לשמוע על מחירים מיוחדים לחברי קופת חולים? רוצה שאנחנו כבר נדאג לך למחיר משתלם בקליק? הינך מוזמן/ת להשאיר לנו פרטים בטופס צור קשר ונציגנו יטפלו בשאר…

השירות ללא כל עלות וללא התחייבות!!

כיצד מומלץ לגשת לניתוח הסרת משקפיים בלייזר מאוחדת?

יש לסור למשרדי הקופה, או לחילופין – לסניף המטפל בך. הפקידים במשרד ידעו להכווין אותך למסלולים בתוך הקופה, אליהם תוכל לעבור, ואשר בהם תוכל למצוא עבור הסרת משקפיים בלייזר מחירים נוחים ביותר. אתה כבר חבר במסלול כזה? חסכת מעט ביורוקרטיה. לאחר שנמצאת במסלול התואם, ניתן לשוב לדברי הפתיחה בשורות אלה, להקליק על הקישור ולמלא את הפרטים. לאחר מכן, יחזרו אליכם נציגים של לא מעט מרפאות, ועל מנת לקבל עבור הסרת משקפיים בלייזר מחירים נוחים והוגנים, דווחו להם שאתם חברים במסלול ייחודי בקופת חולים מאוחדת לשם קבלת ההטבה.

כיצד מומלץ להתנהל בימים הראשונים שלאחר הניתוח?

ראשית כל, צריך לבאר מה יקרה לכם לאחר הניתוח. ישנם מקרים בהם לא קורה כלום: אין כאבים, וגם לא הבזקים זמניים בעין. ההרגשה היא כמו להתעורר משינה. עבור פציינטים כאלה לא מומלץ לעשות הרבה לשם ההתאוששות למעט אולי להקפיד על ימי מנוחה והימנעות קלה מחשיפה לשמש לפחות בשבועיים הראשונים. פציינטים אחרים עשויים לחוש גירודים ועקצוצים, כמו גם לראות הבזקים, בדרך כלל בצבע לבן או צהוב בהיר. חשוב לציין כי אלו תופעות לוואי ידועות הצפויות לחלוף כליל כעבור שבועיים ימים, או 21 ימים לכל המאוחר. במהלך תקופה זו מומלץ להימנע מחשיפה לשמש או להקטין את מינונה. בזמנים של הופעת הגירודים ניתן לשטוף את מוקד הגירוד או העקצוץ במי מלח.

רוצה לשמוע על מחירים מיוחדים לחברי קופת חולים? רוצה שאנחנו כבר נדאג לך למחיר משתלם בקליק? הינך מוזמן/ת להשאיר לנו פרטים בטופס צור קשר ונציגנו יטפלו בשאר…

השירות ללא כל עלות וללא התחייבות!!

מי צורך ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מטעמי עבודה?

מועמדים לקורס טייס הן לתפקיד נווט והן לתפקיד טייס, נהגים המעוניינים למחוק מרישיון הנהיגה את השורה "חייב להרכיב משקפי ראיה בעת הנהיגה", אנשי מקצועות התנועה, המחול והדוגמנות השונים המעוניינים ליצור לעצמם פוזיציות תנועה חלקות בלי הסרבול של עדשות המגע או משקפי הראייה, ועוד.
הדבר מלמד כי לא מעט צרכנים זקוקים לניתוח זה, מה שוודאי יעלה את הביקוש, ועם עליית הביקוש צפוי גם המחיר לעלות.
לכן, לניתוח הסרת משקפיים בלייזר בסבסוד קופת חולים יש משמעות מעשית מרחיקת לכת עבור כולנו.

הסרת משקפיים בלייזר מאוחדת
הסרת משקפיים בלייזר מאוחדת

ניתוח לייזר בעיניים מחיר מאוחדת?

ראשית כל, יש מחיר לצוות העובד: הרופא הכירורגי, הרופא המרדים והאחים/אחיות בחדר הניתוח. שנית, יש מחיר לחומרי גלם שונים כמו תפרים נמסים, חומרי חיטוי וכד'.
שלישית, אם מדובר ברופא בעל שם עולמי או אזורי, אשר תרומתו לתחום רפואת העיניים ידועה מעבר לכלל, ייתכן כי תידרשו לשלם יותר על עצם הטיפול אצלו.
מרכיבים אלו מהווים את העלות הגולמית של הניתוח, וממנה יש להוריד את גובה הסבסוד של קופת החולים לשם ידיעת המחיר נטו שתידרשו לשלם עבור הליך כירורגי זה. אם אתם חברים ב– "מאוחדת", מומלץ להשוות בין מסלולי הקופה עצמם ולבדוק מי מהם מספק את המחיר הזול ביותר עבור הניתוח.

מחירי הטבה המוצגים נכונים עבור מבוטחים במאוחדת שיא ומאוחדת עדיף לניתוח ברשת מרפאות אסותא אופטיק.

  • ניתוח לייזר בעיניים מאוחדת בשיטת TRANS P.R.K לשתי העיניים
  • הליך בשיטת Z-LASIK בעלות של 10,500 ש"ח . מחיר מקורי – 11,900 ש"ח.
  • לייזר מודרך (WAVEFRONT) – בתוספת תשלום של 1500 ש"ח לשתי העיניים.

* מותנה בטופס התחייבות מהקופה

צוות פורטל – eyelaser4u ישמח לענות על כל שאלה בנושא ולהפנות אתכם למרפאות שנמצאות בהסדר עם קופות החולים לפי בקשתך להמשך טיפול והשוואת מחירים יעילה אשר חסכה לא מעט כסף לאלפי גולשינו ובמשך שנים – צרו קשר ותתחילו לחסוך.

השירות ללא כל עלות וללא התחייבות!!

אנו בהתקשרות מול מרפאות רבות באזור הצפון וחיפה, הדרום, באר שבע, אשקלון ואילת, המרכז, תל אביב, רמת גן והסביבה ועוד.

הסרת משקפיים בלייזר מאוחדת
הסרת משקפיים בלייזר מאוחדת

ניתוח לייזר בעיניים מחיר דרך מאוחדת – באילו שיטות ?

אם אדם הולך לבצע הסרת משקפיים בלייזר מחירים סתם כך מבלי לקרוא על הנושא, מבלי לחקור אותו, מבלי לבחון את כלל הדברים שלא יתפלא אם הניתוח לא יתבצע בצורה הטובה ביותר שיש. על רקע זה אנחנו ממליצים לכם להפוך כל אבן ולברר גם מהו הציוד שבו עושה הרופא שימוש. עליכם לקחת בחשבון כי ככל שהציוד הזה יהיה יותר טוב כך הניתוח יתבצע בצורה יותר טובה וזהו משהו שאין עליו עוררין. עליכם להבטיח כי הרופא עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש והטובה ביותר שיש וזאת בכדי להבטיח כי הניתוח יעבור בשלום, ללא פגמים, כשלים או תקלות וזהו משהו שכדאי לכם לקחת בחשבון.

מחפשים אחר רופא מוצלח לביצוע הניתוח? נסו לקבל עליו המלצות על מאוחדת

כבר אמרנו שכאשר אנחנו מדברים על ניתוח לייזר בעיניים מחיר יש משמעות אדירה לרופא המבצע את הניתוח וכי אנחנו צריכים לבחון את הניסיון של הרופא לעומק. אך שימו לב, בכך ממש לא די ואנו חייבים לבצע עוד מספר פעולות בכדי להבטיח כי נבחר את הרופא הטוב ביותר.
אחד הדברים אשר אנחנו צריכים לשים עליהם דגש גדול זה לחפש אחר המלצות על הרופא. ברגע שתדברו עם מנותחים אשר הרופא ניתח בעבר תוכלו לדעת האם מדובר ברופא מקצועי או לא והאם כדאי לבחור בו בשביל לבצע את הניתוח בעיניים. אין כמו מטופלים לשעבר בכדי להעיד על טיבו של הרופא ועל כן המלצות הן קריטיות להחלטה שלנו.

האם מדובר בניתוח מסוכן?

אי אפשר להזכיר ניתוח לייזר בעיניים מחיר מבלי להתייחס ניתוח.
רובנו כאשר אנחנו שומעים את המילה ניתוח ישר נבהלים וחושבים כי מדובר בהליך מאוד סבוך ומסוכן. אם כן זהו ממש לא המצב בניתוח עיניים.
שלא תבינו כמו בכל ניתוח גם פה יש סיכוי קטן שיגרם לכם נזק לעיניים ואתם צריכים לקחת את הסיכון הזה בחשבון. אך ככלל ניתן לומר כי ניתוח עיניים הוא באופן יחסי בטוח וזאת עקב העובדה כי מדובר בניתוח פשוט יחסית בטח אל מול ניתוחים אחרים בשוק. עם זאת, תמיד טוב להיות מודעים לסיכונים וכדאי לכם לבקש מן הרופא שיסביר לכם את כלל הסיכונים שיש בניתוח זה.

האם כל אדם יכול לבצע את הניתוח?

אין ספק כי ניתוח לייזר בעיניים מחיר הוא ניתוח אשר משנה את איכות החיים מן הקצה אל הקצה ומאפשר לנו איכות חיים הרבה יותר גבוהה.
לכן כל אדם אשר מרכיב משקפיים רוצה לעבור את הניתוח הזה אשר ישנה את חייו.
אך העניין הוא שלא כולם מתאימים לעבור את הניתוח ויש אוכלוסייה אשר לא יכולה לבצע את הניתוח וזהו משהו שאתם צריכים לקחת בחשבון.
סביר להניח כי בעתיד הטכנולוגיה תתקדם וגם אנשים רבים שלא היו יכולים לעשות את הניתוח יוכלו לעשות אותו בעתיד, אך עד שזה יקרה כנראה שחלקכם תצטרכו להמשיך ללכת עם משקפיים או עדשות ראייה.

אל תעשו את הניתוח בלי פגישת הכנה לפני כן

נקודה נוספת שאנו חייבים להדגיש בהקשר של ניתוח לייזר בעיניים מחיר היא כי בכל מקרה אם אתם עתידים לבצע את הניתוח אסור לכם בשום פנים ואופן לוותר על פגישת הכנה לפני הניתוח.
בפגישה זו תיבדק ההתאמה שלכם לניתוח וגם יוסבר לכם על הניתוח ועל הסיכונים שלו וכך תקבלו מידע הרבה יותר מקיף ותוכלו להחליט האם לבצע את הניתוח או לא.

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.