ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא ההליך האסתטי (שאינו רפואי) הפופולרי ביותר בישראל, למעלה מ-10,000 ניתוחים נעשו במהלך העשור האחרון, עת נכנסה הטכנולוגיה לשוק האסתטיקה הישראלי. בכל הנוגע לניתוח הסרת משקפיים בלייזר אחוזי הצלחה הינם גבוהים מאי פעם (לחוששים שביניכם – בצדק מוחלט) ועומדים על מעל 99%. אנשים רבים כיום אשר בוחרים להסיר את המשקפיים בטכנולוגיית לייזר, ובמידה ובריאותו \ מצב עיניו תקינים, יוכל להשיג את התוצאה לו קיווה בקלות רבה, וללא חששות \ סיכונים משמעותיים. במאמר זה נסקור בפניכם את המידע לו אתם זקוקים טרם השלב האחרון, בדמות משך החלמה, זמן התאוששות, כיצד להתכונן להליך וכן כל דבר נוסף וחיוני.

הסרת משקפיים בלייזר אחוזי הצלחה
הסרת משקפיים בלייזר אחוזי הצלחה

הסרת משקפיים בלייזר אחוזי הצלחה

כיום, עם ההתפתחות העצומה של הטכנולוגיה סביבנו, גם הציוד שמשמש להסרת משקפיים הינו מתקדם מאי פעם, ומציע סיכונים פחותים עד אפסיים, משך התאוששות מהיר ביותר המאפשר חזרה לשגרה תוך מספר ימים, תוצאות איכותיות מעל למצופה ולסיכום ראייה מושלמת וללא כל עזרים בדמות עדשות \ משקפיים.
על אף שבכל הנוגע לניתוח הסרת משקפיים בלייזר אחוזי הצלחה הינם גבוהים וההליך נחשב לבטוח במידה ניכרת, יש לזכור ולא לשכוח כי לרופא העיניים אחריות גדולה, ובחירה בו צריכה להיעשות תוך כדי שיקול דעת כבד וכן התייעצות עם
חברים ומכרים אשר עברו את ההליך.

על מנת לבצע בחירה מוצלחת ומושכלת חשוב להקפיד על בחירה איכותית של רופא \ מרפאת העיניים שעתידים לבצע את ההליך.
אל תלכו שבי אחר מבצעים מחשידים, בחרו ברופא \ מרפאה מוכרים – כך תהיו הכי רגועים.
בין השלבים שתעברו הם שלבים רפואיים על מנת לבחון את ההיסטוריה הרפואית שלכם, בדיקת התאמה על מנת לוודא כי אתם מיועדים לניתוח (לרב נפסלים בעקבות קרנית דקה מדי) וכן הכנות כלליות. הסרת משקפיים בלייזר אחוזי הצלחה משתנים ומשתפרים גם על פי הפן,
הצד, הפסיכולוגי, על כן חשוב להגיע כמה שיותר מוכנים. קבעו פגישת ייעוץ עם המרפאה, תעשו סיבוב כדי שהמקום לא יהיה זר לכם,
והכי חשוב – שבו אחד על אחד עם המנתח, כדי להכיר ובעיקר לתאם ציפיות לקראת ההליך, מה צפוי, התאוששות, הקפדה על היגיינה ומשך ההחלמה.

הסרת משקפיים בלייזר אחוזי הצלחה – החלמה

  • בימים שאחרי הניתוח יש להקפיד על זילוף טיפות שתרכשו לפי הוראות הרופא (מעין חלב דמעות, הטיפות מכילות סטרואידים וחומרים אנטיביוטיים למניעת זיהומים) כ-3-4 פעמים בכל יום.
  • יש להימנע מחשיפה לשמש ישירה, לרבות מקרני השמש בשבועיים שלושה לאחר הניתוח (בהתאם להוראות הרופא וסוג הניתוח). אחרי הניתוח, ובגלל הטיפות שקיבלתם, העיניים יהיו עדינות ורגישות, וכאמור חשיפה לשמש עלולה לגרום לבעיות.
  • שימו לב! כשבועיים מיום הניתוח ראייתכם תהיה מטושטשת, אך טבעי שכיח. לא כדאי לאמץ את אזור העיניים ולהפחית בראייה לטווח ארוך או התמקדות באותיות או עצמים קטנטנים.
  • כמובן שנהיגה אינה מומלצת ואף אסורה ומסוכנת ויש להתייעץ על כך עם הרופא המנתח שלכם.
  • אחרי הניתוח העיניים יהיו מגורות ותרגישו צורך לגרד או לגעת או לשפשף אותם – אל תעשו זאת. לעתים יצוץ אקצוץ בעיניים זה מציק ומעיק מאד. נגיעות או שפשופים עשויים להכניס אבק וזה מסוכן לתהליך ההחלמה ולהצלחת הניתוח, כל החודש אחרי הניתוח הוא זמן החלמה קריטי וכל לכלוך או אבק עשוי לספק את הצלחת הניתוח.

מחירים

המחירים נעים בין 10.000 שקל לבין – 15.000 שקל (ללא השתתפות שום גורם ביטוחי כמו קופות החולים) .
עלות הסרת משקפיים בלייזר עשוי לרדת משמעותית כאשר ישנה התערבות בסבסוד קופות החולים למשל כאשר מדובר
בקופת חולים מכבי – מכבי שלי, שחבריה נהנים מהשתתפות עצמית נמוכה במיוחד ומחירים של הניתוח דרך קופת חולים מכבי נעים סביב ה- 8.000 שקל.

תוכלו לקרוא על כך בהרחבה במאמר – הסרת משקפיים בלייזר דרך קופות החולים.

כמו כן, תוכלו לקרוא בהרחבה, מאמרים נוספים ומקצועיים בנושאים רבים.

הסרת משקפיים בלייזר מחירים

הסרת משקפיים בלייזר המלצות

הסרת משקפיים בלייזר סיכונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.