קטרקט הוא מצב של עכירות בעדשה בעין (אחת או שתיהן) ומצב זה יכול להביא לירידה באיכות הראיה, אף על פי שמעבר לעכירות הראיה טובה. הסיבות להתפתחות הקטרקט יכולות להיות: חבלה, נטילת תרופות ומחלה מולדת, אך ברוב הפעמים הסיבה היא עליה בגיל כאשר מעל לגיל שישים הסיכוי שלך לפתח קטרקט גבוה ומעל למחצית מהאוכלוסייה מפתחים אותו בשלב זה או אחר. מנתחי קטרקט הטובים ביותר מגיעים מלאי ניסיון ויכולים בהליך קצר יחסית לפתור את העכירות ולהשיב את ראייתך למצב שלפני הקטרקט.

קטרקט לא חייב להיות מצב קבוע וניתן להסיר את העכירות

באמצעות ניתוח קטרקט אפשר להשיב לך את ראייתך. הקטרקט הוא עכירות בעדשה, מה שאומר שהראיה עצמה טובה ויכולה לחזור לעצמה אם רק תוסר העכירות מעינך. הטיפול הנכון למקרים אלו יהיה באמצעות ניתוח כאשר היום עלייך לבחור את סוג הניתוח המועדף ולאחר מכן למצוא מנתחי קטרקט הטובים ביותר.

מבחינת אופי הניתוח, ישנן שתי שיטות עיקריות ושתיהן מתבצעות תחת הרדמה מקומית. לאחר הניתוח ייתכנו כאבים שאותם ניתן להעביר בעזרת משככי כאבים (כלומר, אין מניעת שימוש). בשבועיים שלאחר הניתוח יבקש ממך המנתח להימנע מחשיפה לשמש וזאת כדי לתת לעין את המנוחה הנדרשת לה.

מנתחי קטרקט הטובים ביותר – לבצע את הניתוח בבטיחות

באופן כללי, אפשר להגיד כי ההצלחה של ניתוח קטרקט גבוהה מאד. מדי יום מתבצעים ניתוחים שכאלה ולכן החיפוש אחר מנתחי קטרקט הטובים ביותר יכול להניב תוצאות שיהיו רלוונטיות גם לך. בחיפוש אחר המנתח המתאים לך עלייך לבחון את הניסיון שלו, שיעור ההצלחה ולאת מידת הנוחות שלך להגיע אליו.

כדי להקל עלייך בחיפוש אחר מנתח, באפשרותך להשאיר את פרטייך בטופס באתר ומנתח מומחה, יחזור אלייך. השיחה עם המנתח תיתן לך את ההזדמנות לשאול שאלות, לדעת באלו שיטות ניתוח הוא משתמש, להתעניין בניסיונו ולקבל את ההחלטה אם להיפגש איתו לצורך ייעוץ פרטני. הידיעה שעומדות לרשותך אפשרויות ומומחים בתחום צריכה להרגיע אותך ולעודד אותך גם במצב של קטרקט.

רוצים לדעת עוד בנושא זה? אל תהססו, פשוט תשאירו לנו את פרטי הקשר עמכם וצוות האתר ישמח לספק שירות ללא עלות וללא התחייבות!!

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.