הסרת משקפיים בלייזר אקסימר: ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מתאים לגברים ונשים ועשוי לשפר בצורה דרמטית את איכות החיים. כיום ניתן לעבור ניתוחים מן הסוג הזה בשיטות שונות, לכן חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שבוחרים אותם. התאמה אישית של אופי הניתוח למצב הבריאותי של המטופל היא תנאי להצלחה ולתוצאות טובות. אנחנו באתר מאפשרים לך לחסוך זמן, כסף ומאמץ ומעמידים לרשותך את כל המידע בנושא.

כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים ואנו נדאג שיפנו אליך מהמרפאות המקצועיות המספקות שירותי הסרת משקפיים בלייזר בשיטת אקסיימר!

מהו מכשיר לייזר אקסיימר?

אקסיימר הוא מכשיר משוכלל ומתקדם שתפקידו לשחרר באופן מבוקר קרן אולטרה סגולה. בעזרת הקרן ניתן לאייד את הרקמה בלי לגרום כוויות כמו עם הלייזר הקלאסי. כמו כן, הקרן שאותה פולט המכשיר אינה מסוגלת לעבור דרך נוזל ולכן אין סיכוי שהיא תפגע ברקמות בתוך העין. זו התכונה הבולטת של מכשיר לייזר אקסיימר וסיבה מרכזית לפופולאריות שלו בכל הנוגע להסרת משקפיים.

מאפייני התהליך הסלקטיבי של הסרת משקפיים בלייזר אקסימר

עוד דבר שכדאי לדעת על מכשיר אקסיימר הוא שמדובר באמצעי שבעזרתו ניתן לבצע הליך סלקטיבי. המשמעות היא שחרור של קרן הלייזר רק באזור מסוים של הקרנית, רק בעומק שתוכנן מראש ורק על השטח הנבחר. הביצוע הסלקטיבי משפר את אחוזי הדיוק וההצלחה של ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר אקסימר ומוכיח את עצמו בתיקון אופטי של ליקויי ראייה. כמו כן, את התהליך הסלקטיבי בוחרים לפי עובי הקרנית המקורי.

הסרת משקפיים בלייזר אקסימר

סוגי ניתוחים

המפרט הטכני המשוכלל של הלייזר מאפשר לבצע איתו שני סוגים שונים של ניתוחים. הסוג הראשון נקרא בעגה המקצועית PRK ובו קרן הלייזר פועלת רק על שטח הפנים החיצוני של הקרנית, בעוד הסוג השני מכונה LASIK ובו הקרן פועלת בתוך הקרנית. רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי ההבדלים בין סוגי הניתוחים ולשאול על ההתאמה של כל אחד מהם לאופי הליקוי הקיים. את הליקוי מאבחנים לפני שבוחרים סוג טיפול והליך רפואי.

הבדלים בין סוגי הניתוחים

על אף ההבדלים הטכניים בין השיטות, שתיהן מסוגלות לתקן קוצר ראייה וליקויים נוספים תוך שהן מביאות לתוצאות מעולות. במילים פשוטות, במסגרת קוצר ראייה הקרן מטפלת בליקוי תוך אידוי של החלק השטחי של הקרנית המרכזית, כאשר ברוחק ראייה הלייזר גורם להרחקת הרקמה השטחית מהאזור ההיקפי.

סוגים של ליקויי ראייה לטיפול במכשיר אקסיימר

הסרת משקפיים בלייזר אקסימר הנו מכשיר המיועד להתמודדות עם סוגים שונים של ליקויי ראייה. אפשר להיעזר בו בשביל לתקן קוצר ראייה, רוחק ראייה וצילינדר ולשלב אותו עם טיפולים קוסמטיים של הסרת משקפיים. עם זאת, יש לציין שמבחינה בטיחותית מיועד המכשיר להוריד רק עד 10 דיופטריות (מספרים) בממוצע. הוראות בטיחות אלו עוזרות לשמור על עובי מינימאלי של הקרנית הדרוש לשם יציבותה המבנית עם תום הניתוח ובטווח הרחוק.

היתרונות של שימוש במכשירי אקסיימר – הסרת משקפיים בקרן אור אולטרה סגולה

הסרת משקפיים בקרן אור אולטרה סגולה עם אקסיימר מרכזת המון יתרונות תחת קורת גג אחת. ראשית, אין כאמור חיתוך של הקרנית ולכן הניתוח לא כרוך כמעט בסיכונים. העבודה שאין חיתוך של הקרנית מצמצת את הסיכוי לתופעות לוואי ומקצרת בעשרות אחוזים את זמן ההחלמה. שנית, ניתן לבצע את הניתוח גם במקרים של קרניות דקות וזאת כתוצאה מהחיסכון בעובי המתלה. גם העובדה שקיים סיכוי נדיר להופעת עכירות מרכזית לאחר הניתוח לא פוגעת באטרקטיביות של התהליך, כי אפשר להתמודד איתה בעזרת טיפולים משלימים.

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.