הגעתם להחלטה כי נמאס לכם סופית מהמשקפיים, ואתם חייבים להסיר את המשקפיים – חדשות נהדרות. למזלכם, הטכניקות השונות להסרת משקפיים בלייזר המצויות כיום בשוק הינן מתקדמות ובטוחות מתמיד, ומאפשרות לאנשים רבים להיפטר מהמשקפיים וליהנות מראייה חדה ללא אביזרים. ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הינו הפופולרי ביותר מבין הניתוחים האסתטיים המבוצעים בישראל מדי שנה. כיום, עם התקדמות הרפואה האופטית, הטכניקות נחשבות לבטוחות מתמיד, מחיריהן הוגנים, אינן פולשניות כמו בעבר ובעלות משך החלמה מהיר משמעותית.

חשוב לדעת איך להתכונן לניתוח הסרת משקפיים בלייזר, ובאם קיבלתם את ההחלטה הראשונית לעברו, ישנן מספר נקודות, אשר באם מתקיימות, מקלות על התהליך ואף יכולות לסייע באופן משמעותי להחלמת העיניים לאחר הניתוח.

איך להתכונן לניתוח הסרת משקפיים בלייזר

בדיקת התאמה: השלב הראשון במסע שלכם אל חיים נטולי משקפיים, אשר בה תעברו מספר בדיקות ראייה, שמטרתן לאשר כי אכן הנכם מתאימים לעבור את הניתוח, וכי אין בכך כל סיכון מצדכם. הבדיקה מורכבת משני חלקים, אשר את האחד מבצע אופטומטריסט והשני על ידי רופא עיניים מוסמך.

איך להתכונן לניתוח

פגישת ייעוץ: חשוב מאוד לשבת עם הרופא שעתיד לבצע את הניתוח, ולהבין ממנו את כלל הסיכונים ותופעות הלוואי שלרב פוקדות את המטופלים, בשעות ובימים שלאחר הניתוח. חשוב להבין את ההשלכות, וכן לתאם ציפיות באשר לתוצאות שעתידות להתקבל. בפגישה גם תיקבע הטכניקה המתאימה לכם ביותר.

הסרת עדשות מגע: באם הנכם בעלי עדשות מגע, חשוב להסירם מן העיניים ב-48 השעות שלפני הניתוח, על מנת לשמור על עיניים נקיות מגופים זרים והצטברות של חומרים לא רצויים. באם הנכם מרכיבים עדשות קשות, מומלץ להסירן מן העיניים כשבוע לפני הניתוח.

אי מריחת תכשירי טיפוח: על מנת לשמור על העיניים, וכן על האזור המקיף, חשוב להימנע ממריחת איפור ואייליינר (המשאירים משקעים וחומרים לא רצויים בעין במהלך הניתוח) וכן בשמים על בסיס אלכוהול ביומיים שלפני הניתוח.

חפיפת ראש: מומלץ לא לחפוף את הראש במשך 3-5 ימים לאחר הניתוח, כדי למנוע כניסת סבון לעיניים אשר מהווה סכנה לקבל זיהום, על כן, הקפידו לחפוף את הראש ביום הניתוח.

הצטיידות בטיפות מתאימות: במהלך פגישת הייעוץ תקבלו שלושה סוגי טיפות – דמעות מלאכותיות לטיפול ביובש לאחר הניתוח, טיפות אשר מכילות חומרים לזירוז ההחלמה וכן טיפות אנטיביוטיות, לשם מניעת זיהום.

סידור דרך חזרה בטוחה הביתה: הטיפות המאלחשות שתקבלו טרם הניתוח גורמות לראייה מטושטשת, ועל כן באם תכננתם לנהוג חזרה הביתה – ותרו על כך. בקשו מחבר קרוב שיתלווה אליכם וייקח על עצמו את משימת הנהיגה.

אם הנכם תוהים איך להתכונן לניתוח הסרת משקפיים בלייזר, אלו הינן הנקודות העיקריות עליהן חשוב לסמן וי טרם הניתוח. הקפדה עליהן תבטיח משך החלמה מהיר ושינוי וחיובי בראייה. חשוב להישמע להוראות הרופא לכל אורך הטיפול, ולהקפיד על הגעה על פי לוח זמנים לביקורות ולבדיקות המעקב בחודשים שלאחר הניתוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.