ניתוח הסרת משקפיים הינו ההליך האסתטי, שאינו כירורגי, הפופולרי ביותר בישראל. כה פופולרי, עד אשר מדווח כי בעשור האחרון נערכו בישראל, ובהצלחה רבה, מעל למאה אלף הליכים מסוגו. למעשה, ובעוד בעבר לוו להליך חששות רבים ואף מוצדקים מצד אנשים שחלמו להיפטר מהמשקפיים \ עדשות המגע, כיום ניתן לעברו תוך כדי ההנאה ממספר נקודות עיקריות ומשודרגות, אשר העיקריות שבהן;

  • עלות: בעוד בעבר מגוון הטכניקות שהוצעו לציבור לשם ביצוע ההליך היה מצומצמת, כיום ניתן ליהנות מאפשרות הבחירה בטכניקות שונות (בהתאם לנתונים רפואיים), ובעלות מופחתת באופן משמעותי לעומת העבר.
  • סיכונים \ תופעות לוואי: בזכות אותן טכניקות ניתוחיות מתקדמות, ניתן כיום ליהנות גם מתופעות לוואי לצד סיכונים מופחתים לניתוח. עם זאת, אין להפריז בחשיבותה של בדיקת ההתאמה הקודמת לניתוח, וביכולתה להצביע באופן מדויק על מידת התאמתכם לניתוח (לידיעתכם – מירב הפסילות הן בעקבות קרנית דקה יתר על המידה).
  • משך החלמה: בשנים האחרונות התקצר באופן כמעט פלאי משך ההחלמה שלאחר הניתוח. על אף כי נדרש מן המטופל לזלף טיפות משני סוגים, ובזמנים לא נוחים במהלך היום, ניתן לחזור לשגרת חיים כמעט מלאה לאחר פרק זמן של שבוע לערך, ואף פחות מכך. יש להמשיך ולהקפיד במהלך משך ההחלמה על מספר דגשים ובהם לא לאמץ את העיניים יתר על המידה, להימנע מפעילות מוגברת כדוגמת נהיגה או בהייה ממושכת באור חזק אשר עלולה לגרום לכאבים.

יובש לאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

יובש לאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

על אף שתופעות הלוואי אשר עתידות להתלות להליך הינן פחותות במיוחד בהתחשב בעבר, חשוב בהחלט להיות מודעים אליהם באופן מלא. אנשים רבים שואלים אודות יובש לאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, תופעה ידועה בהחלט. על מנת להקטין את תופעה זו (אשר חולפת מעצמה לאחר מספר שבועות מיום ביצוע הניתוח), יש להישמע להוראות המומחה ולזלף לעינכם תכשיר "תחליף דמעות". בנוסף לכך, ובאם אתם מרכיבים עדשות מגע, יש להפסיק את השימוש בהן בשבוע הקודם לניתוח, במהלכו תיעזרו במשקפיים.

בנוסף ליובש לאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ולדרך הטיפול בו, חשוב להקפיד להימנע מחשיפה מוגברת לשמש, אימוץ יתר של העיניים וכן כמובן וכמובן שימוש בעדשות מגע. על אף העקצוצים והגירודים שעתידים להתלוות לשעות ולימי הניתוח הראשונים, חשוב מאוד להקפיד לא לגרד את העיניים, שכן ידיכם מלוכלכות (יותר מאשר אתם חושבים), וסכנת זיהום תלויה בכך. עוד מומלץ לשטוף את העיניים אחת למספר שעות, על מנת לפנות שאריות לכלוך לא רצויות. על אף הרצון העז לחזור לשגרת חייכם הרגילה כבר מספר ימים לאחר הניתוח, השכילו להבין את חשיבות ההחלמה הבריאה, שכן להקפדה על הוראות ההחלמה הניתנות מצוות המרפאה הכוח להבטיח תוצאות איכותיות ולאורך שנים רבות.

לבחירה מושכלת של מומחה \ מרפאה משקל רב כמובן בהפחתת הסיכונים ותופעות הלוואי שעתידות להופיע, ובפרט יובש לאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. הקפידה לבצע את הבחירה במומחה המומלץ ע"י שקלול של מספר נקודות קריטיות ובהן ניסיון לצד ותק, מוניטין (דעו – אין בהכרח צורך לבחור במנתח הנושא את העלות הגבוהה ביותר להליך), חוות לצד ביקורות דעת וכן רשמים המתקבלים בקרבכם במהלך פגישת ההיכרות האישית.

הליך הסרת משקפיים בלייזר הינו הליך אסתטי אשר אמנם נחשב לפופולרי במיוחד, אך הינו כזה המחייב תשומת לב מרבית, במיוחד בכל הנוגע לתקופת ההחלמה שלאחריו. צוות פורטל איילייזר4יו ישמח לספק לכם את מלו ההמלצות והמידע שעליו עליכם להקפיד במהלך משך ההחלמה. למידע ופרטים נוספים, אנו מזמינים אתכם להשאיר את פרטיכם בטופס המצורף לעמוד זה וצוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם בכל נושא.

אל תהססו ליצור אתנו בכל נושא הקשור להליך,

בברכה, צוות הפורטל

שירותים קשורים:

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם – מלאו את הפרטים

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.