מי מאתנו, בעל המשקפיים או עדשות המגע, לא היה רוצה להיפטר אחת ולתמיד מהמשקפיים ומהעדשות ולהתחיל לראות, כבר מהרגע שאנחנו פותחים את העיניים בבוקר, ללא כל עזרים. ניתוח להסרת משקפיים בלייזר עשה "עלייה" לפני כ-15 שנים וכיום נחשב להליך האסתטי, שאינו רפואי, הפופולרי ביותר בישראל, עם מעל למאה אלף ניתוחים מבוצעים מדי שנה.

כיום ניתוחי הלייזר המבוצעים מדי שנה הינם מתקדמים ובטוחים במידה רבה לעומת אלו שבוצעו בתחילת דרכו של הסרת משקפיים בלייזר. בתחילת דרכם של ניתוחי הסרת המשקפיים היה חשש רב בקרב אנשים שחשבו לבחור בו, פשוט כיוון שלא היה מספיק מידע וניסיון רפואי בנושא. כיום נחשב הניתוח להליך מאוד נפוץ ובטוח במידה גבוהה מאוד, וכזה המלווה בסיכונים מופחתים לצד משך החלמה מהיר במיוחד (כמספר שבועות בלבד על להחלמה מלאה).

ישנו מגוון גדול של מרפאות מומחים ורופאים פרטיים המציעים לעבור טיפולי לייזר, על סוגיו השונים, ברחבי הארץ. יש לזכור כי אל אף שהניתוח נחשב לפופולרי במיוחד, מדובר בקרן לייזר בה עושים שימוש על קרנית העין במטרה לשפר את הראייה, הליך אינו פשוט או כזה שיש להקל בו ראש. חשוב מאוד לבצע השוואת מרפאות מנתחים מקיפה, על מנת להגיע להחלטה המושכלת ביותר. חשוב להבין על פי אילו גורמים נקבעת עלותו של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, אשר אלו עיקרם:

על פי מה נקבעת עלותו של ניתוח הסרת משקפיים?

סוג הטכניקה: כאמור ישנן מספר טכניקות בהן ניתן לבחור בביצוע הניתוח, אשר כל אחת נבדלת מהשנייה בנקודות שונות, לקריאה מורחבת:

1. הסרת משקפיים בשיטת לאסק

2. הסרת משקפיים בשיטת לאסיק

3. הסרת משקפיים בשיטת אינטראלאסיק

4. הסרת משקפיים בשיטת פרסבילאסיק

סוג הביטוח הרפואי: ישנם מקרים בהם אפשר לעבור ניתוח הסרת משקפיים בהשתתפות של קופות החולים השונות, השתתפות שיכולה להיות מעל לחצי מעלות הניתוח. חשוב לבדוק נקודה זו עם נציגי הביטוח הרפואי שלכם על מנת להבין את האופציות בפניכם.

מוניטין: כמובן שלמוניטין המנתח המרפאה משקל גדול בקביעת המחיר הסופי של ההליך. עם זאת, חשוב לדעת שאין בהכרח קשר בין מנתח מקצועי לבין עלות גבוהה, אך מצד שני – מומלץ לא לבחור במנתח המציע את העלות הפחותה יותר.

מיקום המרפאה: בעוד הדבר נראה שונה, אך אין ספק כי מרפאות ומנתחים אשר ממוקמים באזור המרכז תהיה עלות הליך הסרת המשקפיים גבוהה יותר, לעומת אלו הממוקמים בפריפריה. חשוב גם להדגיש כי אין כמובן כל קשר איכות המנתח ומקום מרפאתו.

יש גורמים נוספים אשר אחראיים על עלותו של הליך משקפיים בלייזר, אך אלו העיקריים בהם. חשוב מאוד לבצע בחירה מושכלת והגיונית ולהגיע לידי ההחלטה בדבר המנתח מרפאה הטובים ביותר עבורכם תוך כדי התחשבות במספר נקודות חשובות.

צוות מומחי הפורטל eyelaser4u ישמח לסייע לכם במציאת כל המידע הרלוונטי עבורכם לניתוח הסרת משקפיים. למידע ופרטים נוספים, המלצות למנתחים ודגשים הנוגעים לניתוח ולמשך ההחלמה שלאחריו, השאירו את פרטיכם בטופס המצורף לעמוד זה ונשמח לסייע ככל הניתן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.