כמעט כל מי שהחל להרכיב משקפיים בגיל קטן יודע עד כמה הזגוגיות הקטנות הללו יכולות להוות מטרד. כצעירים אנחנו חווים לעיתים קרובות הצקות בשל היותנו "משקפופרים" ובשלב מאוחר יותר אנו נדרשים גם להתמודד עם הסרבול הכרוך בנשיאת משקפיים. צריך לזכור לקחת אותם איתנו בכל עת ולכל מקום, שהרי אין סיכוי לנהוג או לצפות בסרט בלעדיהם. אנחנו גם צריכים להשקיע לא מעט כסף ברכישת משקפיים אחת לשנה או שנתיים כשהגיע הזמן לרענן את המראה או להחליף את העדשות השרוטות, וגם משקפי השמש צריכות להיות אופטיות לרוב, בוודאי אם אנחנו נוהגים במהלך היום או פשוט רוצים לראות מה קורה סביבנו כשאנחנו מטיילים. לאורך השנים הועלו מספר פתרונות אפשריים למרכיבי המשקפיים, בהם האפשרות של עדשות מגע והאופציה להסרת משקפיים בלייזר.

איך אפשר בלי משקפיים?

  החלופה הראשונה הקיימת למי שמרכיב משקפיים, היא עדשות מגע. הפתרון הזה הוא בהחלט יעיל והוא מוביל לשיפור משמעותי בראייה מבלי לשאת על האף את מסגרת הפלסטיק הצבעונית עם העדשות הגדולות, ולהתמודד במקרים שונים עם תחושה של מראה פחות אטרקטיבי או עם חוסר ביטחון עצמי. הבעיה בעדשות מגע, כפי שיעידו רבים שבוחרים לוותר עליהן, היא שיש לא מעט אנשים שסולדים מהאפשרות של מגע ישיר בין האצבע והעדשה – לבין העין. חשוב לזכור שטרם הרכבת העדשות יש לשטוף היטב את הידיים כדי להימנע מזיהום, וגם כאן לא נגמרות הבעיות. עדשות מגע, בשל היותן קטנות מאוד (ושקופות) עשויות ללכת לאיבוד, ואם הן נופלות ומתלכלכות בוודאי שלא ניתן להמשיך להשתמש בהן. בנוסף, שינה עם עדשות מגע פוגעת בעיניים, כך שדברים שקורים באופן טבעי ושגרתי כמו הירדמות במהלך סרט או החלטה ספונטנית לישון אצל חברה, הופכים את הכל למורכב ולמסובך יותר. זוהי כנראה אחת הסיבות לכך שאנשים שבמשך שנים השתמשו בעדשות מגע בחרו בסופו של דבר בחלופה האחרת, של הסרת משקפיים בלייזר.  

הגיע הזמן להסיר משקפיים בלייזר
הגיע הזמן להסיר משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר

  במרוצת השנים הפך התהליך של הסרת משקפיים בלייזר לתהליך נגיש יותר ומתוחכם מאוד. ככל שחלו פיתוחים שונים בתחום, כך פחתו גם הסיכונים וגם הסיכויים לתוצאות שאינן רצויות או טובות. מי שבוחר בחלופה הזו מעוניין להיפרד לשלום גם מהמשקפיים וגם מעדשות המגע ופשוט לראות באופן ברור וחד את העולם שסביבו. חשוב מאוד להבין שלא כל מי שרוצה לעבור את התהליך הזה אכן יוכל לעשות זאת, וכדי לקבוע התאמה לשיטת הטיפול הזו יש צורך בייעוץ מקיף אצל רופא מומחה, שיערוך שורה של בדיקות כדי לקבוע האם מצב הראייה של המטופל אכן ניתן לטיפול, ואיזו שיטה מתאימה לו ביותר בהתאם למדדים שונים כמו עובי הקרנית למשל.  

הגיעה העת להחליט

  אם אתם מעוניינים להיפרד מהמשקפיים או מעדשות המגע שלכם, הצעד הראשון שלכם הוא בחירת הרופא והמקום שבו יבוצע ההליך. בעידן הטכנולוגי זה אך מתבקש שתתחילו את החיפושים שלכם דווקא באינטרנט או אצל חברים ומכרים שעשו בעצמם הסרת משקפיים בלייזר. עיתונים, אתרי אינטרנט, פרסומות וקבוצות במדיה החברתית – כל אלה כלים שיעזרו לכם להשיג מידע רב ככל הניתן על ההליך באופן כללי ועל הרופאים המומלצים באופן ספציפי. גם לאחר התהליך מומלץ לפעול בהתאם להנחיות הרופא המטפל כדי להבטיח החלמה טובה וכדי להימנע מזיהומים שונים בעין. את כל השאלות שלכם תוכלו לשאול בפגישות הייעוץ, ואם אתם זקוקים למקור מידע אמין נוסף, השאירו לנו את מספר הטלפון ונדאג לענות לכל שאלה שיש לכם בנושא.

 

שירותים קשורים:

רוצה לשמוע עוד בנושא? לבדוק מחיר בהתאם לקופת החולים בה את/ה
חבר? זה הזמן להשאיר פרטים וליהנות משירות יעיל ומקצועי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.